Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1253
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorОнисько, Мар’яна-
dc.contributor.authorOnysko, Mariana-
dc.date.accessioned2011-06-08T12:28:04Z-
dc.date.available2011-06-08T12:28:04Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationМар’яна Онисько. Малобюджетна реклама: суть та ефективність / Мар’яна Онисько // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 115 – 116.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1253-
dc.description.abstractОкреслена проблема створення рекламних кампаній та визначені методи використання малобюджетного типу просування продукту підприємстваuk
dc.description.abstractI decided to show the problem of ads campaign. I have found new methods of small budget campaignsuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectефективність рекламної кампаніїuk
dc.subjecteffectiveness of ads campaignen
dc.subjectмало бюджетна рекламаuk
dc.subjectрекламна кампаніяuk
dc.subjectsmall budget campaignen
dc.subjectadvertising campaignen
dc.titleМалобюджетна реклама: суть та ефективністьuk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc37.015.6 (477)uk
Koleksiyonlarda Görünür:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Онисько М..pdf95,63 kBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.