Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11920

Назва: Дослідження соціально-етичних аспектів української реклами
Автори: Трач, О.
Приналежність: Національний університет «Львівська політехніка»
Бібліографічний опис: Трач О. Дослідження соціально-етичних аспектів української реклами / Трач О. // Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 22-23 квітня 2010 року — Т. : ТНТУ, 2010 — Том 2. — С. 298. — (Секція: Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Trach O. (2010) Doslidzhennia sotsialno-etychnykh aspektiv ukrainskoi reklamy. Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues" (Tern., 22-23 kvitnia 2010 roku), Volume 2, pp. 298 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅲ Ukrainian Student Science Conference "Natural and Human Sciences. Actual issues"
Конференція/захід: Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Збірник тез Ⅲ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 22-кві-2010
Дата внесення: 20-лют-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 22-23 квітня 2010 року
УДК: 621.326
Діапазон сторінок: 298
Початкова сторінка: 298
Кінцева сторінка: 298
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11920
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://zakon.rada.gov.ua
Перелік літератури: 1. Закон України «Про рекламу» від 03.07.96, ВВР, 1996, N 39, http://zakon.rada.gov.ua. 2. Котлер Ф., Келлер К.Л., Павленко А.Ф. Маркетинговий менеджмент; К: “Хімджест”, 2008 - 720 с.
References: 1. Zakon Ukrainy "Pro reklamu" vid 03.07.96, VVR, 1996, N 39, http://zakon.rada.gov.ua. 2. Kotler F., Keller K.L., Pavlenko A.F. Marketynhovyi menedzhment; K: "Khimdzhest", 2008 - 720 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2010)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.