Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Корпоративна культура як фактор прибутковості 444

Всього відвідувань на місяць

лютого 2025 березня 2025 квітня 2025 травня 2025 червня 2025 липня 2025 серпня 2025
Корпоративна культура як фактор прибутковості 5 3 1 3 29 1 2

Звантажень файлу

Переглядів
ConfATMT_2015v2_Khymych_I_G-The_factor_profitability_238-239.pdf 131
ConfATMT_2015v2_Khymych_I_G-The_factor_profitability_238-239.djvu 44
ConfATMT_2015v2_Khymych_I_G-The_factor_profitability_238-239__COVER.jpg 20

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 180
Україна 82
Netherlands 44
China 37
Germany 35
Ireland 31
Canada 7
Japan 7
Vietnam 5
United Kingdom 4

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
Kiev 70
San Ramon 55
Dublin 30
Andover 19
Beijing 14
Mountain View 14
Louisville 10
Menlo Park 9
Falls Church 7
San Mateo 6