Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10236

Tytuł: Основні функції банківського маркетингу
Authors: Лахманюк, М.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Лахманюк М. Основні функції банківського маркетингу / М. Лахманюк // Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — Том 2. — С. 98. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Lakhmaniuk M. (2011) Osnovni funktsii bankivskoho marketynhu. Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 19-20 April 2011), Volume 2, pp. 98 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Konferencja/wydarzenie: Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Tom: 2
Data wydania: 19-kwi-2011
Date of entry: 16-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 19-20 квітня 2011 року
19-20 April 2011
UDC: 658.3
Zakres stron: 98
Główna strona: 98
Strona końcowa: 98
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10236
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2011)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi