Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10203

Títol: Методичні засади формування маркетингових стратегій інноваційних товарів
Autor: Качечка, О.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Качечка О. Методичні засади формування маркетингових стратегій інноваційних товарів / О. Качечка // Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — Том 2. — С. 65. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Kachechka O. (2011) Metodychni zasady formuvannia marketynhovykh stratehii innovatsiinykh tovariv. Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 19-20 April 2011), Volume 2, pp. 65 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Conference/Event: Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Data de publicació: 19-d’a-2011
Date of entry: 16-de -2016
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 19-20 квітня 2011 року
19-20 April 2011
UDC: 338.262
Page range: 65
Start page: 65
End page: 65
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10203
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2011)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.