Browsing by Subject marketing mix

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 11
TipusData de publicacióDate of entryTítolAutor(s)
Article22-de -201919-de -2019Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесуШпилик, Світлана Василівна; Вовчук, Оксана; Shpylyk, Svitlana; Vovchuk, Oksana
Bachelor Thesis18-de -202529-de -2025Вдосконалення комплексу маркетингу на підприємстві, на прикладі ТОВ «ЩЕДРО»Олійник, Тетяна Анатоліївна; Oliinyk, Tetiana
Articlede -202226-de -2022Діджиталізація процесу управління маркетингом підприємстваСеменюк, Світлана; Semenіuk, Svitlana
Articlede -20126-de -2012Екомаркетинг як інструмент поліпшення іміджу підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Шпылык, Светлана Васильевна; Shpylyk, Svitlana Vasylivna; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Владимир Андреевич; Falovych, Volodymyr Andriyovych
Articlede -20205-de -2021Застосування комплексу маркетингу в сфері туризму. Інструментально- методичний апарат дослідженняШерстюк, Роман; Малюта, Людмила; Ратинський, Вадим; Sherstiuk, Roman; Maliuta, Liudmyla; Ratynskyj, Vadym
Articlede -201325-de -2013Особливості комплексу маркетингу в екологічному маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Оксентюк, Богдана Андреевна; Оксентюк, Андрей Александрович; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna; Oksentyuk, Andriy Oleksandrovych
Article24-d’a-20146-de -2016Товарно-асортиментна політика: поняття, необхідність та завданняПроцик, І.; Protscyk, I.
Article201227-de -2013Управління збутовою діяльністю підприємстваШпилик, Світлана
Bachelor Thesisde -202320-de -2023Формування маркетингового комплексу сучасного ресторану в умовах невизначе ності зовнішнього середовища (на прикладі ресторану « Автопорт »)Олексій, Вікторія Христина Василівна; Oleksii, Viktoriia Khrystyna
Master Thesis27-de -202429-de -2024Інноваційний маркетинг та шляхи його вдосконаленняКрисоватий, Богдан Русланович; Krysovatyi, Bohdan