Browsing by Subject marketing analysis

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article20-apr-20218-jun-2021Використання евристичних методів у маркетинговому моделюванніГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Поліщук, Наталія; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Polishchuk, Nataliia
Article24-okt-202328-des-2023Дослідження доступності до інклюзивної медицини через призму маркетингового аналізуБорисова, Тетяна Михайлівна; Дудар, Володимир Тарасович; Галько, Людмила Романівна; Крупник, Андрій; Borysova, Tetiana; Dudar, Volodymyr; Halko, Lyudmyla; Krupnyk, Andrii
Article20-apr-20218-jun-2021Засади розвитку координування як емерджентної якості ланцюга поставок інвестиційних товарівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Семенюк, Світлана Богданівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Semeniuk, Svitlana
Article23-apr-20247-jun-2024Маркетингове дослідження доступності послуг для людей з обмеженими можливостями у територіальних громадах УкраїниБорисова, Тетяна Михайлівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Галько, Людмила Романівна; Borysova, Tetiana; Khrupovich, Svitlana; Halko, Lyudmyla
Article18-apr-201228-jan-2016Показники, що впливають на маркетингову діяльність підприємстваДячун, Ольга Дмитрівна; Djachun, Olga