Konu customer orientation

Atla: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
veya bir kaç harf giriniz:  
Gösterilen sonuçlar 1 - 6 den 6
TürYayın TarihiDate of entryBaşlıkYazar(lar)
Master Thesis28-Ara-202128-Ara-2021Дослідження шляхів покращення господарсько-збутової діяльності організації, на прикладі ТОВ «Клас і К»Тримбуляк, Ігор Ігорович; Trymbuliak, Ihor
ArticleKas-201325-Kas-2013Класифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтамиГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидивич; Gevko, Volodymyr Leonidovych
ArticleAra-20192-Şub-2020МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГБалабаниць, Анжеліка; Гапонюк, Ольга; Балабаниц, Анжелика; Гапонюк, Ольга; Balabanits, Angelica; Gaponiuk, Olga
ArticleKas-202112-Tem-2022Удосконалення маркетингового управління на підприємстві електроенергетики засобами інтернет маркетингу на прикладі АТ «Вінницяобленерго»Буга, Наталія; Гаврилюк, Анастасія; Buha, Natalia; Havrylyuk, Anastasia
Master Thesis20-Ara-202320-Ara-2023Управління конкурентоспроможністю в роздрібній торгівлі: підходи та інструментиСемеген, Олексій Йосипович; Semehen Oleksii
Article30-Kas-201412-Mar-2015Чинники, що визначають інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівних підприємствГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Gevko, Volodymyr Leonidovych