Browsing by Subject 338.23.31

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 16
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Learning Object25-jún-201415-jún-2014Анотація МР Чемерис Ю. М.Формування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві(на прикладі "КТ - Україна")Чемерис, Юлія Миколаївна
Master Thesis26-dec-20243-jan-2025Використання технологій мерчандайзингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності точки продажуКачуровська, Марія Вікторівна; Kachurovska, Mariya
Conference Abstract3-nov-20231-dec-2023Маркетинг точки продажуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract23-nov-202228-dec-2022Маркетинг у рітейлі під час війниБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract18-nov-20222-jan-2023Маркетингові інстументи в онлайн- покупкахБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, O.
Master Thesis26-dec-20243-jan-2025Обгрунтування та розроблення стратегій маркетингу для підприємств у галузі туризму та гостинностіБуранич, Олег Ярославович; Buranych, Oleh
Conference Abstract15-máj-202511-jún-2025Омнікальність у ритейлі: трансформація споживацького досвіду в умовах цифрової економікиБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract23-nov-202228-dec-2022Особливість інфлюенс-маркетингу в сучасному бізнесіМихалович, Катерина; Бурліцька, Оксана Петрівна; Mykhalovych, Kateryna; Burlitska, Oksana
Conference Abstract15-máj-202511-jún-2025Роль інформаційно-комунікаційних активів у забезпеченні ефективної маркетингової діяльностіШоломейчук, Сергій; Sholomeichuk, Serhii
Conference Abstract29-nov-202419-dec-2024Стратегія розвитку сектору електронних комунікацій в УкраїніМихалович, Катерина; Піняк, Ірина Любомирівна; Mykhalovych, Kateryna; Piniak, Iryna