Browsing by Subject 338.23.31

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 17
TypData wydaniaDate wejściaTytułAutor(zy)
Learning Object25-cze-201415-cze-2014Анотація МР Чемерис Ю. М.Формування системи стратегічного маркетингу на торговельному підприємстві(на прикладі "КТ - Україна")Чемерис, Юлія Миколаївна
Master Thesis26-gru-20243-sty-2025Використання технологій мерчандайзингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності точки продажуКачуровська, Марія Вікторівна; Kachurovska, Mariya
Conference Abstract3-lis-20231-gru-2023Маркетинг точки продажуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract23-lis-202228-gru-2022Маркетинг у рітейлі під час війниБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract18-lis-20222-sty-2023Маркетингові інстументи в онлайн- покупкахБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, O.
Master Thesis26-gru-20243-sty-2025Обгрунтування та розроблення стратегій маркетингу для підприємств у галузі туризму та гостинностіБуранич, Олег Ярославович; Buranych, Oleh
Conference Abstract15-maj-202511-cze-2025Омнікальність у ритейлі: трансформація споживацького досвіду в умовах цифрової економікиБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract23-lis-202228-gru-2022Особливість інфлюенс-маркетингу в сучасному бізнесіМихалович, Катерина; Бурліцька, Оксана Петрівна; Mykhalovych, Kateryna; Burlitska, Oksana
Conference Abstract15-maj-202511-cze-2025Роль інформаційно-комунікаційних активів у забезпеченні ефективної маркетингової діяльностіШоломейчук, Сергій; Sholomeichuk, Serhii
Conference Abstract29-lis-202419-gru-2024Стратегія розвитку сектору електронних комунікацій в УкраїніМихалович, Катерина; Піняк, Ірина Любомирівна; Mykhalovych, Kateryna; Piniak, Iryna