Browsing by Subject результативність

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 11
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article10-十一月-20114-一月-2012Визначення економічної сутності дефініції «провайдинг ефективності»Ковальчик, Олена Арнольдівна; Ковальчик, Елена Арнольдовна; Kovalchyk, Olena Arnoldivna
Article五月-201327-五月-2013Детерминанты конкурентных преимуществ Украины в круизной индустрииЛогунова, Наталія Анатоліївна; Логунова, Наталья Анатольевна; Logunova, Natalia Anatoliyevna
Article201024-三月-2011Методологічні аспекти формування результативної системи управління стратегічним потенціалом підприємствСидяга, Богдан Володимирович; Судомир, Світлана Михайлівна
Article十二月-20122-十二月-2012Механізм фінансового забезпечення реформування сфери теплопостачання: проблеми та резерви удосконаленняДорошенко, Валентина Вікторівна; Дорошенко, Валентина Викторовна; Doroshenko, Valentina Viktorivna
Master Thesis201927-十二月-2019Облік і аналіз формування фінансових результатів та розподілу прибутку (на прикладі ТзОВ «Білий берег» )Непийвода, Тетяна Олегівна; Nepyivoda T.O.
Master Thesis201829-十二月-2018Облік, аналіз і аудит формування та використання прибутку підприємства (на прикладі ПП «МІД»)Гаврилюк, Наталія Ігорівна
Article31-一月-201210-四月-2013Принципи оцінювання результатів науково-технічної діяльностіКатеринчук, І.; Кулик, В.; Кравчук, В.; Kateruchuk, I.; Kulik, V.; Kravchuk, V.
Article五月-201210-六月-2012Удосконалення організаційно-економічного механізму управління розвитком системи теплопостачання містаДорошенко, Валентина; Дорошенко, Валентина; Doroshenko, Valentina
Article21-十月-201416-十二月-2014Формування ефективної системи управління стратегічним потенціалом підприємствСидяга, Богдан Володимирович; Levytskyi, Vitaliy; Sydyaha, Bohdan
Article25-十月-20222-二月-2023Формування системи маркетингу взаємодії з клієнтами та її вплив на підвищення результативності кондитерських підприємствЮшкевич, О.; Яблонська, І.; Yushkevych, O.; Yablonska, I.