Browsing by Subject потреба

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
TipusData de publicacióDate of entryTítolAutor(s)
Article200918-de -2012Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попитуЖовковська, Тетяна; Zhovkovsjka, Tetyana
Article201012-de -2010Дослідження поведінки споживачів та розробка нового товару в умовах економічної кризиОниськів, Віталій
Article21-de -20233-de -2023Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат – внутрішньо переміщених осібБорисова, Т.; Процишин, Ю.; Borysova, T.; Protsyshyn, Y.
Article18-de -202428-d’a-2024Маркетингові проблеми створення нового товаруВасюта, Вікторія Борисівна; Мозуль, Аліна Романівна; Vasiuta, Viktoriia; Mozul, Alina
Article18-de -202023-de -2020Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльностіГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Falovych, Vladimir
Article24-d’a-20146-de -2016Оптимальна структура капіталуПавлів, В.; Pavliv, V.
Article24-d’a-20146-de -2016Потреба в капіталі для реалізації санаційних заходів виробничо-технічного характеруПичоха, Р.; Puchoha, R.
Article20-d’a-201625-de -2016Сутність маркетингової діяльності підприємстваІвасів, І.; Ivasiv, I.
Article201329-de -2014Удосконалення системи управління матеріальними запасами на підприємствах целюлозно-паперової промисловостіЛюбезна, Ірина; Liubezna, Iryna