การเรียกดู ตาม หัวเรื่อง потреба

ข้ามไปยัง: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
หรือใส่อักษรขึ้นต้นของชื่อผู้แต่ง:  
แสดงผลลัพธ์ 1 ถึง 9 จากทั้งหมด 9
ประเภทวันที่เผยแพร่Date of entryชื่อเรื่องผู้แต่ง
Article200918-พฤศ-2012Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попитуЖовковська, Тетяна; Zhovkovsjka, Tetyana
Article201012-พฤศ-2010Дослідження поведінки споживачів та розробка нового товару в умовах економічної кризиОниськів, Віталій
Article21-กุม-20233-พฤษ-2023Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат – внутрішньо переміщених осібБорисова, Т.; Процишин, Ю.; Borysova, T.; Protsyshyn, Y.
Article18-มิถ-202428-สิง-2024Маркетингові проблеми створення нового товаруВасюта, Вікторія Борисівна; Мозуль, Аліна Романівна; Vasiuta, Viktoriia; Mozul, Alina
Article18-กัน-202023-ธัน-2020Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльностіГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Falovych, Vladimir
Article24-เมษ-20146-มีน-2016Оптимальна структура капіталуПавлів, В.; Pavliv, V.
Article24-เมษ-20146-มีน-2016Потреба в капіталі для реалізації санаційних заходів виробничо-технічного характеруПичоха, Р.; Puchoha, R.
Article20-เมษ-201625-พฤษ-2016Сутність маркетингової діяльності підприємстваІвасів, І.; Ivasiv, I.
Article201329-พฤษ-2014Удосконалення системи управління матеріальними запасами на підприємствах целюлозно-паперової промисловостіЛюбезна, Ірина; Liubezna, Iryna