ブラウズ : 主題 клієнт

移動: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
あるいは、最初の数文字を入力してください:  
検索結果表示: 1 - 10 / 32
タイプ発行日Date of entryタイトル寄与者
Article6月-20232-8月-2023Industry 4.0: State, problems, prospects of HoReCa in UkraineStoyko, Igor; Dudkin, Pavlo; Dzhydzhora, Liliana; Стойко, Ігор; Дудкін, Павло; Джиджора, Ліліана
Article12-1月-20108-6月-2010Kонцепція управління виробничими послугами на промислових підприємствахКовальова, Т.; Kovalova, T.
Conference Abstract28-4月-202112-12月-2021Актуальність чат-боту у сфері бізнесуМушинська, Г.; Mushynska, H.
Bachelor Thesis6月-202428-7月-2024Аналізування процесів управління відносинами з постачальниками (на прикладі ТОВ «Іс Транс Юей»)Кучер, Олег Олегович; Kucher, Oleh Olehovych
Article22-1月-201919-3月-2019Ефективний пошук покупців – основа бізнесуСеменюк, Світлана Богданівна; Semeniuk, Svitlana
Learning Object1-9月-20161-9月-2016Конспект лекцій з дисципліни “Адміністрування комп’ютерних мережевих систем”Шингера, Наталія Ярославівна; Щербак, Леонід Миколайович
Methodical recommendations202129-11月-2021Методичні вказівки для виконання кваліфікаційних робіт за освітньопрофесійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна
Methodical recommendations20192-12月-2019Методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг в галузях та сферах діяльності» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Master Thesis12月-202326-12月-2023Моделювання ефективності впровадження штучного інтелекту в процесі обслуговування клієнтів банку (на прикладі АТ "Державний ощадний банк України)"Парушевскі, Артур; Parushevski, Artur
Methodical recommendations20195-12月-2019Навчально-методичні матеріали для самостійної роботи студентів з курсу "Поведінка споживачів" для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчанняБурліцька, Оксана Петрівна