Prohlížení dle Publishers Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя

Přejít na: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
nebo zadejte několik prvních písmen:  
Zobrazují se výsledky 1 až 5 z 5
TypDatum vydáníDate of entryNázevAutor
Thesis Abstract8-úno-201816-úno-2018Вдосконалення маркетингового стратегічного планування діяльності підприємства» (на прикладі редакції газети «Підручники і посібники»)Сямро, Мирон Михайлович
Methodical recommendationsbře-20182-dub-2018Методичні вказівки до написання курсових робіт з дисципліни: “Інфраструктура товарного ринку” для студентів денної, заочної форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальність 6.030507 «Маркетинг»Рожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendationsbře-20182-dub-2018Методичні вказівки до написання курсових робіт з дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» усіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendationsbře-20182-dub-2018Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни “Трейд - маркетинг”Рожко, Наталія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Thesis Abstract8-led-201813-úno-2018Розробка моделі оптимізації товарного асортименту підприємства (на прикладі ПАТ «ТерА»)Галушка, Сергій Михайлович