Перегляд зібрання за групою - Журнали/збірники Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 21 до 30 із 30 < назад 
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article8-жов-201528-січ-2016Сучасні підходи до процесу управління запасами в інтегрованих ланцюгах поставокФалович, Володимир Андрійович
Article8-жов-201528-січ-2016Сучасні підходи до управління маркетинговою діяльністю промислових підприємствРожко, Н. Я.
Article8-жов-201528-січ-2016Територіальний маркетингМіщук, Оксана Іванівна
Article8-жов-201528-січ-2016Управління маркетинговою діяльністю підприємстваМісько, Г. А.
Article8-жов-201528-січ-2016Формування маркетингової стратегії підприємства з використанням моніторингуКузнецова, І. 0.; Кузнецов, В. О.
Article8-жов-201528-січ-2016Формування стійкої конкурентної позиції підприємстваЛозовий, К. К.; Кузнецова, І. О.
Article8-жов-201528-січ-2016Функціонально-вартісний аналіз у підвищенні конкурентоспроможності продукціїФедорович, Роман Володимирович
Article8-жов-201528-січ-2016Чинники маркетингу консалтингових послугСпільник, І. В.
Article8-жов-201528-січ-2016Івестиційна привабливість УкраїниГолда, Надія Михайлівна
Article8-жов-201528-січ-2016Інноваційні маркетингові технології суб’єктів туристичної діяльностіДрачук, Ю. З.; Дульцева, І. І.