Browsing by Author Шеремета, Ольга

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Conference Abstract16-十一月-202013-十二月-2020Значення маркетингового аналізу в діяльності підприємстваШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract30-十一月-202328-二月-2024Конкуренція як важливий засіб контролю в ринковій системіШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract22-十一月-202110-一月-2022Особливості дистрибуційної політики промислового підприємстваШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract30-十一月-202328-二月-2024Особливості оцінювання результатів дистрибуційної діяльності в умовах євроінтеграціїШеремета, Ольга; Sheremeta, Olha
Conference Abstract22-十一月-202110-一月-2022Роль дистрибуції в маркетинговій діяльності підприємстваШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract8-十一月-201927-十一月-2019Імідж підприємства як основа успішного функціонуванняШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract9-十一月-20186-十二月-2018Інноваційна діяльність як запорука конкурентоспроможності підприємстваШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga