Browsing by Author Рожко, Наталія

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 12 of 12
TipusData de publicacióDate of entryTítolAutor(s)
Conference Abstract9-de -20186-de -2018Аспекти маркетингового управління підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Natalia
Conference Abstract8-de -201927-de -2019Значення трейд-маркетингу для промислових підприємствРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article28-d’a-201730-d’a-2017Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіКраузе, Ольга; Березівська, Лілія; Шпилик, Світлана; Рожко, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Пижик, Олександр; Фалович, Володимир; Федорович, Роман; Семенюк, Андрій; Якимишин, Лілія; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана; Оксентюк, Сергій; Піняк, Ірина; Мазан, Оксана; Серединська, Віра; Загородна, Ольга
Article27-d’a-201716-de -2017Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємствомРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article26-d’a-201624-de -2016Основні об’єкти маркетингового управління підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Natalia
Conference Abstract16-de -202013-de -2020Основні підходи до визначення ролі і місця експортно-кредитних агентств в УкраїніРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article1-de -201716-de -2017Передумови та принципи стратегічного маркетингового управління промислових підприємств УкраїниРожко, Наталія
Other20118-de -2011Проблеми підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract8-de -201927-de -2019Роль товарно-асортиментної політики для промислових підприємствОсовськаЛюба; Рожко, Наталія; Osovskaya, Lyuba; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract19-de -202313-de -2023Соціальна відповідальність роботодавцівКраузе, Ольга Ігорівна; Рожко, Наталія; Krause, Olga; Rozhko, Nataliya
Article25-d’a-20132-de -2016Формування конкурентних засад стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємствРожко, Наталія; Rozhko, Nataliia
Article201017-de -2011Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринкуРожко, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна