Naviga per Autore Піняк, І.

vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
o inserisci le iniziali:  
Mostrati i risultati da 1 a 7 di 7
TipologiaData di edizioneDate of entryTitoloAutore/i
Article25-ott-20222-feb-2023CRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністюКраузе, О.; Піняк, І.; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, O.; Pinyak, I.; Shpylyk, S.
Article27-ott-201020-feb-2016Бази даних як маркетинговий інтелектуальний актив підприємстваПіняк, І.
Conference Abstract20-dic-201731-mar-2018Використання звуку в формуванні іміджу магазинуПіняк, І.; Пастущин, О.; Pinyak, I.; Pastushchin, O.
Article14-mag-200824-mag-2016Обмеження застосування традиційних методик маркетингових досліджень ринку об’єктів промислового призначенняПіняк, І.
Article28-dic-200416-mar-2020Оцінка граничного стану боковин тракторів на основі двохпараметричного підходу при розрахунку на міцністьПіняк, І.; Pinyak, I.
Conference Abstract9-nov-20186-dic-2018Проблеми стимулювання збуту як інструмент управління конкурентоздатним потенціалом підприємстваКарпов, О.; Піняк, І.; Karpov, O.; Pinyak, I.
Article5-dic-201211-feb-2016Розробка організаційно – управлінського механізму маркетингової діяльності промислових підприємствПоворозник, Ю.; Піняк, І.