Browsing by Author Піняк, І.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article25-Oct-20222-Feb-2023CRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністюКраузе, О.; Піняк, І.; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, O.; Pinyak, I.; Shpylyk, S.
Article27-Oct-201020-Feb-2016Бази даних як маркетинговий інтелектуальний актив підприємстваПіняк, І.
Conference Abstract20-Dec-201731-Mar-2018Використання звуку в формуванні іміджу магазинуПіняк, І.; Пастущин, О.; Pinyak, I.; Pastushchin, O.
Article14-May-200824-May-2016Обмеження застосування традиційних методик маркетингових досліджень ринку об’єктів промислового призначенняПіняк, І.
Article28-Dec-200416-Mar-2020Оцінка граничного стану боковин тракторів на основі двохпараметричного підходу при розрахунку на міцністьПіняк, І.; Pinyak, I.
Conference Abstract9-Nov-20186-Dec-2018Проблеми стимулювання збуту як інструмент управління конкурентоздатним потенціалом підприємстваКарпов, О.; Піняк, І.; Karpov, O.; Pinyak, I.
Article5-Dec-201211-Feb-2016Розробка організаційно – управлінського механізму маркетингової діяльності промислових підприємствПоворозник, Ю.; Піняк, І.