Browsing by Author Маркович, Ірина

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 16 of 16
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
ArticleJul-202015-Feb-2021Deglobalization ‒ a situational phenomenon or a stable world trend?Markovych, Iryna; Bazhanova, Nataliia; Марковыч, Ирина; Бажанова, Наталия; Маркович, Ірина; Бажанова, Наталія
Conference Abstract7-Oct-202216-Dec-2022Аналіз податкових надходжень у 2022 році до бюджетів різних рівнівМаркович, Ірина
ArticleDec-202227-Dec-2022Архітектура вибору і підштовхування в поведінковій економіціДемкура, Тарас; Маркович, Ірина; Demkura, Taras; Markovych, Iryna
Article202219-Dec-2022Архітектура вибору і підштовхування в поведінковій економіці.Маркович, Ірина; Демкура, Тарас
Conference AbstractJun-201817-Jun-2018Брендинг в системі маркетингових технологійМаркович, Ірина
Conference AbstractJun-201820-Jun-2018Взаємодія держави та підприємницького сектору у вітчизняних умовахМаркович, Ірина
Conference Abstract202224-Jun-2022Використання інформаційно-аналітичних систем для аналізу данихМаркович, Ірина
Article31-May-201910-Jul-2019Методологічні основи дослідження національної економіки з позицій системного аналізуМаркович, Ірина; Струтинська, Ірина; Марковыч, Ирина; Струтинская, Ирина; Markovych, Iryna; Strutynska, Iryna
Article202212-Sep-2022Моделі прийняття рішень в економічних процесах та публічному управлінніМаркович, Ірина
Proceedings Book202113-Dec-2021НЕЙРОЕКОНОМІКА В СИСТЕМІ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬМаркович, Ірина; Демкура, Тарас
ArticleNov-20216-Oct-2022Основні риси та особливості становлення поведінкової та експериментальної економікиДемкура, Тарас; Маркович, Ірина; Demkura, Taras; Markovych, Iryna
Article202212-Sep-2022Особливості когнітивного маркетингу в поведінковій економіціМаркович, Ірина
Article202113-Dec-2021Особливості реалізації основних принципів податкової системи в УкраїніМаркович, Ірина
Monograph202215-Dec-2022ПОВЕДІНКОВІ ТА КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОТИВАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІМаркович, Ірина
Conference Abstract202212-Sep-2022Роль візуалізації в процесах управління данимиМаркович, Ірина
Conference Abstract202216-Dec-2022Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтівМаркович, Ірина