Разлистване на по Автор Гевко, Володимир Леонідович

Преминаване към: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или въведете първите няколко букви:  
Показване на резултати 1 до 9 от 9
ТипДата на ПубликуванеDate of entryЗаглавиеАвтор(и)
Article25-Мар-201620-Апр-2016Еволюція CRM-системГевко, Ольга Борисівна; Гевко, Володимир Леонідович; Gevko, Volodymyr; Gevko, Olga
ArticleНое-201325-Ное-2013Класифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтамиГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидивич; Gevko, Volodymyr Leonidovych
Article25-Фев-202020-Май-2020Особливості формування логістичної стратегії підприємств мережевих структур як чинник зміцнення організаційної культуриГевко, Володимир Леонідович; Gevko, Volodymyr
Article30-Май-20115-Юли-2011Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтамиГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Gevko, Volodymyr Leonidovych
Article20-Окт-202127-Юни-2022Теоретичні та правові засади організації надання публічних електронних послугКужда, Тетяна Іванівна; Луциків, Іванна Василівна; Гевко, Володимир Леонідович
Article21-Мар-201227-Яну-2016Теорія зацікавлених сторін в системі стратегічного управлінняГевко, Володимир Леонідович; Ребрина, Наталія; Hevko, Volodymyr; Rebryna, Nataliya
Article30-Ное-201412-Мар-2015Чинники, що визначають інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівних підприємствГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Gevko, Volodymyr Leonidovych
Other21-Яну-201711-Юни-2017Євроінтеграційні тенденції розвитку малого та середнього бізнесу в УкраїніСороківська, Олена Анатоліївна; Гевко, Володимир Леонідович; Гевко, Ольга Борисівна
Thesis30-Апр-201316-Апр-2013Інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами підприємств машинобудуванняГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Hevko, V.L.