การเรียกดู ตาม ผู้แต่ง Гевко, Володимир Леонідович

ข้ามไปยัง: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
หรือใส่อักษรขึ้นต้นของชื่อผู้แต่ง:  
แสดงผลลัพธ์ 1 ถึง 9 จากทั้งหมด 9
ประเภทวันที่เผยแพร่Date of entryชื่อเรื่องผู้แต่ง
Article25-มีน-201620-เมษ-2016Еволюція CRM-системГевко, Ольга Борисівна; Гевко, Володимир Леонідович; Gevko, Volodymyr; Gevko, Olga
Articleพฤศ-201325-พฤศ-2013Класифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтамиГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидивич; Gevko, Volodymyr Leonidovych
Article25-กุม-202020-พฤษ-2020Особливості формування логістичної стратегії підприємств мережевих структур як чинник зміцнення організаційної культуриГевко, Володимир Леонідович; Gevko, Volodymyr
Article30-พฤษ-20115-กรก-2011Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтамиГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Gevko, Volodymyr Leonidovych
Article20-ตุล-202127-มิถ-2022Теоретичні та правові засади організації надання публічних електронних послугКужда, Тетяна Іванівна; Луциків, Іванна Василівна; Гевко, Володимир Леонідович
Article21-มีน-201227-มกร-2016Теорія зацікавлених сторін в системі стратегічного управлінняГевко, Володимир Леонідович; Ребрина, Наталія; Hevko, Volodymyr; Rebryna, Nataliya
Article30-พฤศ-201412-มีน-2015Чинники, що визначають інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівних підприємствГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Gevko, Volodymyr Leonidovych
Other21-มกร-201711-มิถ-2017Євроінтеграційні тенденції розвитку малого та середнього бізнесу в УкраїніСороківська, Олена Анатоліївна; Гевко, Володимир Леонідович; Гевко, Ольга Борисівна
Thesis30-เมษ-201316-เมษ-2013Інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами підприємств машинобудуванняГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Hevko, V.L.