Разлистване на по Автор Рожко, Наталія

Преминаване към: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или въведете първите няколко букви:  
Показване на резултати 1 до 12 от 12
ТипДата на ПубликуванеDate of entryЗаглавиеАвтор(и)
Conference Abstract9-Ное-20186-Дек-2018Аспекти маркетингового управління підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Natalia
Conference Abstract8-Ное-201927-Ное-2019Значення трейд-маркетингу для промислових підприємствРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article28-Апр-201730-Апр-2017Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіКраузе, Ольга; Березівська, Лілія; Шпилик, Світлана; Рожко, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Пижик, Олександр; Фалович, Володимир; Федорович, Роман; Семенюк, Андрій; Якимишин, Лілія; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана; Оксентюк, Сергій; Піняк, Ірина; Мазан, Оксана; Серединська, Віра; Загородна, Ольга
Article27-Апр-201716-Юни-2017Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємствомРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article26-Апр-201624-Май-2016Основні об’єкти маркетингового управління підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Natalia
Conference Abstract16-Ное-202013-Дек-2020Основні підходи до визначення ролі і місця експортно-кредитних агентств в УкраїніРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article1-Дек-201716-Дек-2017Передумови та принципи стратегічного маркетингового управління промислових підприємств УкраїниРожко, Наталія
Other20118-Юни-2011Проблеми підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract8-Ное-201927-Ное-2019Роль товарно-асортиментної політики для промислових підприємствОсовськаЛюба; Рожко, Наталія; Osovskaya, Lyuba; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract19-Май-202313-Юни-2023Соціальна відповідальність роботодавцівКраузе, Ольга Ігорівна; Рожко, Наталія; Krause, Olga; Rozhko, Nataliya
Article25-Апр-20132-Фев-2016Формування конкурентних засад стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємствРожко, Наталія; Rozhko, Nataliia
Article201017-Яну-2011Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринкуРожко, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна