Lehitse Autor Гевко, Володимир Леонідович

Otsi: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
või sisesta esimesed tähed:  
Näidatakse tulemusi 1 kuni 9 9 -st
TüüpIlmumisaegDate of entryPealkiriAutor(id)
Article25-mär-201620-apr-2016Еволюція CRM-системГевко, Ольга Борисівна; Гевко, Володимир Леонідович; Gevko, Volodymyr; Gevko, Olga
Articlenov-201325-nov-2013Класифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтамиГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидивич; Gevko, Volodymyr Leonidovych
Article25-vee-202020-mai-2020Особливості формування логістичної стратегії підприємств мережевих структур як чинник зміцнення організаційної культуриГевко, Володимир Леонідович; Gevko, Volodymyr
Article30-mai-20115-juu-2011Система інформаційного забезпечення взаємовідносин з клієнтамиГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Gevko, Volodymyr Leonidovych
Article20-okt-202127-juu-2022Теоретичні та правові засади організації надання публічних електронних послугКужда, Тетяна Іванівна; Луциків, Іванна Василівна; Гевко, Володимир Леонідович
Article21-mär-201227-jaa-2016Теорія зацікавлених сторін в системі стратегічного управлінняГевко, Володимир Леонідович; Ребрина, Наталія; Hevko, Volodymyr; Rebryna, Nataliya
Article30-nov-201412-mär-2015Чинники, що визначають інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами машинобудівних підприємствГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Gevko, Volodymyr Leonidovych
Other21-jaa-201711-juu-2017Євроінтеграційні тенденції розвитку малого та середнього бізнесу в УкраїніСороківська, Олена Анатоліївна; Гевко, Володимир Леонідович; Гевко, Ольга Борисівна
Thesis30-apr-201316-apr-2013Інформаційне забезпечення взаємовідносин з клієнтами підприємств машинобудуванняГевко, Володимир Леонідович; Гевко, Владимир Леонидович; Hevko, V.L.