Browsing by Author Рожко, Наталія

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 12 of 12
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Conference Abstract9-Νοε-20186-Δεκ-2018Аспекти маркетингового управління підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Natalia
Conference Abstract8-Νοε-201927-Νοε-2019Значення трейд-маркетингу для промислових підприємствРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article28-Απρ-201730-Απρ-2017Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіКраузе, Ольга; Березівська, Лілія; Шпилик, Світлана; Рожко, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Пижик, Олександр; Фалович, Володимир; Федорович, Роман; Семенюк, Андрій; Якимишин, Лілія; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана; Оксентюк, Сергій; Піняк, Ірина; Мазан, Оксана; Серединська, Віра; Загородна, Ольга
Article27-Απρ-201716-Ιου-2017Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємствомРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article26-Απρ-201624-Μαΐ-2016Основні об’єкти маркетингового управління підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Natalia
Conference Abstract16-Νοε-202013-Δεκ-2020Основні підходи до визначення ролі і місця експортно-кредитних агентств в УкраїніРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article1-Δεκ-201716-Δεκ-2017Передумови та принципи стратегічного маркетингового управління промислових підприємств УкраїниРожко, Наталія
Other20118-Ιου-2011Проблеми підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract8-Νοε-201927-lis-2019Роль товарно-асортиментної політики для промислових підприємствОсовськаЛюба; Рожко, Наталія; Osovskaya, Lyuba; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract19-maj-202313-cze-2023Соціальна відповідальність роботодавцівКраузе, Ольга Ігорівна; Рожко, Наталія; Krause, Olga; Rozhko, Nataliya
Article25-kwi-20132-lut-2016Формування конкурентних засад стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємствРожко, Наталія; Rozhko, Nataliia
Article201017-sty-2011Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринкуРожко, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна