Buscar por Autor Балацко, Богдан Миколайович

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
O introducir las primeras letras:  
Mostrando resultados 1 a 7 de 7
TipoFecha de publicaciónDate of entryTítuloAutor(es)
Proceedings Bookmay-201927-may-2019Особливості моделі розвитку науково-дослідного підприємства в умовах ринкуХимич, Ірина Григорівна; Балацко, Богдан Миколайович
Proceedings Bookfeb-201924-feb-2019Рефреймінг як одна з особливостей розвитку підприємства в сучасних умовахХимич, Ірина Григорівна; Балацко, Богдан Миколайович
Proceedings Book20184-dic-2018Саморозвиток підприємства як одна з умов конкурентоспроможностіБалацко, Богдан Миколайович
Proceedings Book5-oct-201820-oct-2018Сучасні бізнес-стратегії розвитку підприємстваХимич, Ірина Григорівна; Балацко, Богдан Миколайович
Article19-feb-201919-abr-2019Унікальність брендів – запорука фінансового успіху компанійХимич, Ірина Григорівна; Балацко, Богдан Миколайович; Khymych, Iryna; Balatsko, Bohdan
Proceedings Bookabr-201912-jun-2019Фреймінг як метод забезпечення конкурентоздатності бізнесуХимич, Ірина Григорівна; Балацко, Богдан Миколайович
Master Thesisdic-201926-feb-2020Фінансово-економічне обгрунтування рівня розвитку підприємства на основі вибору бізнес-стратегії його діяльності (на прикладі, ДНТП «Техас-К»)Балацко, Богдан Миколайович; Balatsko, B