Lehitse Autor Піняк, І.

Otsi: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
või sisesta esimesed tähed:  
Näidatakse tulemusi 1 kuni 7 7 -st
TüüpIlmumisaegDate of entryPealkiriAutor(id)
Article25-okt-20222-vee-2023CRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністюКраузе, О.; Піняк, І.; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, O.; Pinyak, I.; Shpylyk, S.
Article27-okt-201020-vee-2016Бази даних як маркетинговий інтелектуальний актив підприємстваПіняк, І.
Conference Abstract20-det-201731-mär-2018Використання звуку в формуванні іміджу магазинуПіняк, І.; Пастущин, О.; Pinyak, I.; Pastushchin, O.
Article14-mai-200824-mai-2016Обмеження застосування традиційних методик маркетингових досліджень ринку об’єктів промислового призначенняПіняк, І.
Article28-det-200416-mär-2020Оцінка граничного стану боковин тракторів на основі двохпараметричного підходу при розрахунку на міцністьПіняк, І.; Pinyak, I.
Conference Abstract9-nov-20186-det-2018Проблеми стимулювання збуту як інструмент управління конкурентоздатним потенціалом підприємстваКарпов, О.; Піняк, І.; Karpov, O.; Pinyak, I.
Article5-det-201211-vee-2016Розробка організаційно – управлінського механізму маркетингової діяльності промислових підприємствПоворозник, Ю.; Піняк, І.