Lehitse Autor Балацко, Богдан Миколайович

Otsi: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
või sisesta esimesed tähed:  
Näidatakse tulemusi 1 kuni 7 7 -st
TüüpIlmumisaegDate of entryPealkiriAutor(id)
Proceedings Bookmai-201927-mai-2019Особливості моделі розвитку науково-дослідного підприємства в умовах ринкуХимич, Ірина Григорівна; Балацко, Богдан Миколайович
Proceedings Bookvee-201924-vee-2019Рефреймінг як одна з особливостей розвитку підприємства в сучасних умовахХимич, Ірина Григорівна; Балацко, Богдан Миколайович
Proceedings Book20184-det-2018Саморозвиток підприємства як одна з умов конкурентоспроможностіБалацко, Богдан Миколайович
Proceedings Book5-okt-201820-okt-2018Сучасні бізнес-стратегії розвитку підприємстваХимич, Ірина Григорівна; Балацко, Богдан Миколайович
Article19-vee-201919-apr-2019Унікальність брендів – запорука фінансового успіху компанійХимич, Ірина Григорівна; Балацко, Богдан Миколайович; Khymych, Iryna; Balatsko, Bohdan
Proceedings Bookapr-201912-juu-2019Фреймінг як метод забезпечення конкурентоздатності бізнесуХимич, Ірина Григорівна; Балацко, Богдан Миколайович
Master Thesisdet-201926-vee-2020Фінансово-економічне обгрунтування рівня розвитку підприємства на основі вибору бізнес-стратегії його діяльності (на прикладі, ДНТП «Техас-К»)Балацко, Богдан Миколайович; Balatsko, B