Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43215
Назва: Дослідження системи маркетингу послуг публічної організації, на прикладі ДПТНЗ “Тернопільське вище професійне училище ресторанного сервісу і торгівлі” (м.Тернопіль, пр. Степана Бандери, 23)
Інші назви: Researching the service marketing system of a public organization (SPVEE “Ternopil higher vocational school of restaurant service and trade” as a case study)
Автори: Мандзюк, Ольга
Mandyuk, Olga
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Мандзюк О. Дослідження системи маркетингу послуг публічної організації, на прикладі ДПТНЗ “Тернопільське вище професійне училище ресторанного сервісу і торгівлі” (м.Тернопіль, пр. Степана Бандери, 23) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „281 — публічне управління та адміністрування“ / О. Мандзюк. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 105 с.
Bibliographic description: Mandyuk O. Researching the service marketing system of a public organization (SPVEE “Ternopil higher vocational school of restaurant service and trade” as a case study): master's thesis on the speciality 281 Public management and administration. Ternopil: TNTU. 2023. 105 p.
Дата публікації: 27-гру-2023
Дата подання: 16-гру-2023
Дата внесення: 1-січ-2024
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль,Україна
Науковий керівник: Зяйлик, Марія Федорівна
Ziailyk, Mariia
Члени комітету: Дудкін, Павло Дмитрович
Dudkin, Pavlo
УДК: 338
Теми: 281
публічне управління та адміністрування
система маркетингу
споживчі мотивації
публічний маркетинг
комплекс маркетингу
публічне управління
принципи маркетингу.
складові маркетингу.
marketing system
consumer motivations
public marketing
marketing complex
public management
principles of marketing
components of marketing
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження виступає система маркетингу послуг. Предмет дослідження – вдосконалення маркетингової діяльності освітньої установи. Мета дослідження – дослідити теоретико-методичні засади маркетингової діяльності, розробити та впровадити практичні рекомендацій щодо покращення системи маркетингу послуг у освітньому закладі. Методами дослідження виступають: методи статистичного аналізу, графічний, аналітичний, системного підходу, синтезу, порівняння тощо.
The object of research is the service marketing system. The subject of the study is methods of improving the marketing system of the researched institution. The Aim of the Work is to study the theoretical and methodological foundations of crisis management in the company, to develop and implement practical recommendations for improving crisis management. The Methods of Investigation Research are methods of statistical analysis, graphic, analytical, system approach, synthesis, comparison, etc.
Опис: У магістерській роботі здійснений аналіз основних теоретичних аспектів системи маркетингу, подана оцінка ефективності маркетингових підходів, оглянуто господарсько-фінансову сторону діяльності освітнього закладу, розглянуті складові та комплекс маркетингу, запропоновано кроки щодо вдосконалення маркетингової діяльності.
Зміст: ВСТУП РОЗДІЛ 1 ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ПІДХОДІВ У СИСТЕМІ ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ 1.1 Особливості співіснування публічного управління з публічним маркетингом 1.2 Використання маркетингових засад у системі публічного адміністрування 1.3 Основна сутність маркетингового контексту публічного управління РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО ВИЩОГО ПРОФЕСІЙНОГО УЧИЛИЩА РЕСТОРАННОГО СЕРВІСУ І ТОРГІВЛІ 2.1 Загальна характеристика ринкової позиції досліджуваного закладу 2.2 Аналіз головних показників діяльності училища: маркетинговий вектор 2.3 Оцінка маркетингового середовища та комплексу маркетингу освітнього закладу РОЗДІЛ 3 ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ ПУБЛІЧНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 3.1 Розробка пропозиції по дослідженню споживчих мотивацій на освітні послуги 57 3.2 Втілення маркетингових рішень у розвиток досліджуваного закладу 3.3 Соціально-економічні результати маркетингового управління професійно-технічним навчальним закладом РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1 Захист викладачів, працівників та студентів навчальної установи у надзвичайних ситуаціях 4.2 Дотримання основних вимог з охорони праці у досліджуваному закладі освіти ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43215
Власник авторського права: Мандзюк Ольга, 2023
Перелік літератури: 1. Конституція України. URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80.
2. Господарський кодекс України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15.
3. Податковий кодекс України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17.
4. Про рекламу: Закон України. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80
5. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання «БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» / В.С. Стручок. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А. 156 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196.
6. Навчальний посібник «ТЕХНОЕКОЛОГІЯ ТА ЦИВІЛЬНА БЕЗПЕКА. ЧАСТИНА «ЦИВІЛЬНА БЕЗПЕКА»»/автор-укладач В.С. Стручок– Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 156 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39424
7. Алейнікова О.В., Притула Н.М. Інноваційний та інвестиційний менеджмент. Навчальний посібник. Київ: ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2016. 614с.
8. Амонс С.Е. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект /С.Е. Амонс, О.П. Красняк // Ефективна економіка. 2020. № 5. URL: www.economy.nayka.com.ua
9. Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності: монографія /Р. В. Федорович та ін.; за ред. проф. Р.В. Федоровича. Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2018. 308 с.
10. Бабко Н.М. Поведінка споживача: навчальний посібник / Н.М. Бабко, О.В. Мандич, І.О. Сєвідова та ін. Харків: ХНТУСГ, 2020. 170 с.
11. Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. Маркетинг підприємства / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова. К.: Центр учбової літератури, 2019. 612 с.
12. Безугла Л.С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Л.С. Безугла, Т.В. Ільченко, Н.І. Юрченко та ін. Дніпро: Видавець Біла К.О., 2019. 300 с.
13. Бойчик І.М. Економіка підприємства: підручник / І.М. Бойчик. К.: Видавничий дім «Кондор», 2016. 378 с.
14. Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства / І.В. Бойчук. К.: ЦУЛ, 2017. 620 с.
15. Буднікевич І.М. Маркетинг у галузях і сферах діяльності / І.М. Буднікевич. К: ЦУЛ, 2017. 536 с.
16. Верлока В.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В.С. Верлока, М.К. Коноваленко, О.В. Сиволовська. Харків: УкрДАЗТ, 2017. 289 с.
17. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. Карпов, Р.І. Шевченко- Перепьолкіна. К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. 320 с.
18. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. / П.Л. Гордієнко. К.: Альтера, 2016. 404 с.
19. Діброва Т.Г. Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник / Т.Г. Діброва, С.О. Солнцев, К.В. Бажеріна. К.: КПІ ім. Ігорія Сікорського, Вид- во «Політехніка», 2018. 300 с.
20. Дорошенко Г.О. Маркетинг: навчальний посібник / Г.О. Дорошенко. Харків: Тім Пабліш Груп, 2016. 411 с.
21. Жегус О.В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / О.В. Жегус, Т.М. Парцина. Харків: ФОП Іванченко І.С., 2016. 237 с.
22. Зяйлик М.Ф., Вівчар О. І. “Інноваційний маркетинг як особливий вид цілеспрямованої творчої діяльності підприємств». Всеукраїнський науково- виробничий журнал «Сталий розвиток економіки». №1, 2013 (18). С.311-314.
23. Зяйлик М.Ф., Лиса Н. «Особливості маркетингу у сфері послуг та причини його неефективності». Матеріали ІІІ регіональної науково-практичної конференції молодих вчених. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». Частина ІІ, 18 квітня 2013 р., Тернопіль, C.70.
24. Зяйлик М.Ф. «Міжнародний досвід застосування концепції євромаркетингу суб’єктами господарювання / Збірник наукових праць з актуальних проблем економічних наук. НЕО «Перспектива». Дніпропетровськ, 2013.
25. Ілляшенко С.М. Інноваційний розвиток: маркетинг і менеджмент знань: монографія / С.М. Ілляшенко. Суми: Діса плюс, 2016. 192 с.
26. Ілляшенко С.М. Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу. Суми: Університетська книга, 2008. 616 с.
27. Інноваційний розвиток підприємства: навч. посіб. / П.П. Микитюк, Ж.Л. Крисько, О.Ф. Овсянюк-Бердадіна, С.М. Скочиляс. Тернопіль: Принтер Інформ, 2015. 224 с.
28. Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст / Карпенко Н.В. К.: Центр учбової літератури, 2019. 252 с.
29. Катаєв А.В. Маркетинг: навчальний посібник / А.В. Катаєв. Харків: видавничий центр «Діалог», 2016. 290 с.
30. Ковтун О.І. Стратегії підприємства: монографія / О.І. Ковтун. Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. 424 с.
31. Ковшова І.О. Маркетинговий менеджмент: теорія, метологія, практика: монографія / І.О. Ковшова. Вид-во ФОП Вишемирський В.С., 2018. 516 с.
32. Котлер Філіп. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер / Філіп Котлер. К.: Альпіна Паблішер Україна, 2021. 252 с.
33. Кузьмович А.І. Оптимізаційні методи і моделі. Моделювання засобами MS Exel: навчальний посібник. К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2017. 216 с.
34. Левченко Ю.Г. Економіка та організація інноваційної діяльності: навчальний посібник. К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. 448 с.
35. Лупак Р.Л. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник / Р.Л. Лупак, Т.Г. Васильців. Львів: Видавництво ЛКА, 2016. 484 с.
36. Маркетинг інновацій: навч. посібн./ О.М.Ястремська, К.В.Тонєва. Х.: Вид. ХНЕУ, 2013. 128с.
37. Маркетинг технічних інновацій / М.Сукач, І.Николенко, Г.Оборский, С.Федоркін та ін. К.: Ліра-К, 2013. 414 с.
38. Маркетингова товарна політика: підручник / Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 360 с.
39. Маркетинговий аналіз ринку: інструкція по застосуванню. 04.12.2019 р. URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/marketingovyj-analiz- rynkainstrukciya-po-primeneniyu
40. Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник / уклад. І. В. Король. Умань: Візаві, 2018. 191 с.
41. Мошек Г.Є. Менеджмент організацій. Теорія та практика: навчальний посібник / Г.Є. Мошек, В.Л. Федоренко, О.В. Коваленко та ін. К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2019. 808 с.
42. Ніколенко І.В. Маркетинг технічних інновацій: підручник / І.В. Ніколенко, М.К. Сукач, Г.О. Оборський. К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2016. 480 с.
43. Окландер М.А., Кірносова М.В. Маркетингова товарна політика: підручник. К.: Центр учбової літератури, 2017. 200 с.
44. Ортинська В.В. Маркетингові дослідження: підручник / В.В. Ортинська, О. М. Мельникович. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. 455 с.
45. Основи охорони праці: Підручник / За ред. проф. В.В.Березуцького. Х.: Факт, 2005. 480 с.
46. Охорона праці. Курс лекцій. Практикум: Навч. посіб. / Л. А. Катренко, Ю. В. Кіт, І. П. Пістун. Суми: Університетська книга, 2009. 540 с.
47. Офіційний сайт Української асоціації маркетингу. URL: http://uam.in.ua/
48. Парсяк В.Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології: підручник / В.Н. Парсяк. Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2015. 324 с.
49. Пашута М. Т., Шкільнюк О. М. Інновації: понятійно- термінологічний апарат, економічна сутність та шляхи стимулювання. Навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2010. 118 с.
50. Петруня Ю.Є. Маркетинг: навчальний посібник /Ю.Є. Петруня, В. Ю. Петруня. Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. 362 с.
51. Писаренко В.В. Стратегічний маркетинг: навчальний посібник / В. В. Писаренко, М. О. Багорка. Дніпро: Видавець, 2019. 240 с.
52. Цивільна оборона та цивільний захист: Підручник. 3-тє вид., стер. Затверджено МОН / Стеблюк М.І. К.: Знання, 2013. 487 с.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:281 — публічне управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська Мандзюк.pdf228,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Мандзюк.pdf1,94 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора