Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43215
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.contributor.advisorZiailyk, Mariia-
dc.contributor.authorМандзюк, Ольга-
dc.contributor.authorMandyuk, Olga-
dc.date.accessioned2024-01-01T10:41:03Z-
dc.date.available2024-01-01T10:41:03Z-
dc.date.issued2023-12-27-
dc.date.submitted2023-12-16-
dc.identifier.citationМандзюк О. Дослідження системи маркетингу послуг публічної організації, на прикладі ДПТНЗ “Тернопільське вище професійне училище ресторанного сервісу і торгівлі” (м.Тернопіль, пр. Степана Бандери, 23) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „281 — публічне управління та адміністрування“ / О. Мандзюк. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 105 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43215-
dc.descriptionУ магістерській роботі здійснений аналіз основних теоретичних аспектів системи маркетингу, подана оцінка ефективності маркетингових підходів, оглянуто господарсько-фінансову сторону діяльності освітнього закладу, розглянуті складові та комплекс маркетингу, запропоновано кроки щодо вдосконалення маркетингової діяльності.uk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження виступає система маркетингу послуг. Предмет дослідження – вдосконалення маркетингової діяльності освітньої установи. Мета дослідження – дослідити теоретико-методичні засади маркетингової діяльності, розробити та впровадити практичні рекомендацій щодо покращення системи маркетингу послуг у освітньому закладі. Методами дослідження виступають: методи статистичного аналізу, графічний, аналітичний, системного підходу, синтезу, порівняння тощо.uk_UA
dc.description.abstractThe object of research is the service marketing system. The subject of the study is methods of improving the marketing system of the researched institution. The Aim of the Work is to study the theoretical and methodological foundations of crisis management in the company, to develop and implement practical recommendations for improving crisis management. The Methods of Investigation Research are methods of statistical analysis, graphic, analytical, system approach, synthesis, comparison, etc.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП РОЗДІЛ 1 ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ПІДХОДІВ У СИСТЕМІ ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ 1.1 Особливості співіснування публічного управління з публічним маркетингом 1.2 Використання маркетингових засад у системі публічного адміністрування 1.3 Основна сутність маркетингового контексту публічного управління РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ ТЕРНОПІЛЬСЬКОГО ВИЩОГО ПРОФЕСІЙНОГО УЧИЛИЩА РЕСТОРАННОГО СЕРВІСУ І ТОРГІВЛІ 2.1 Загальна характеристика ринкової позиції досліджуваного закладу 2.2 Аналіз головних показників діяльності училища: маркетинговий вектор 2.3 Оцінка маркетингового середовища та комплексу маркетингу освітнього закладу РОЗДІЛ 3 ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ ПУБЛІЧНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ 3.1 Розробка пропозиції по дослідженню споживчих мотивацій на освітні послуги 57 3.2 Втілення маркетингових рішень у розвиток досліджуваного закладу 3.3 Соціально-економічні результати маркетингового управління професійно-технічним навчальним закладом РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1 Захист викладачів, працівників та студентів навчальної установи у надзвичайних ситуаціях 4.2 Дотримання основних вимог з охорони праці у досліджуваному закладі освіти ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject281uk_UA
dc.subjectпублічне управління та адмініструванняuk_UA
dc.subjectсистема маркетингуuk_UA
dc.subjectспоживчі мотиваціїuk_UA
dc.subjectпублічний маркетингuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectпринципи маркетингу.uk_UA
dc.subjectскладові маркетингу.uk_UA
dc.subjectmarketing systemuk_UA
dc.subjectconsumer motivationsuk_UA
dc.subjectpublic marketinguk_UA
dc.subjectmarketing complexuk_UA
dc.subjectpublic managementuk_UA
dc.subjectprinciples of marketinguk_UA
dc.subjectcomponents of marketinguk_UA
dc.titleДослідження системи маркетингу послуг публічної організації, на прикладі ДПТНЗ “Тернопільське вище професійне училище ресторанного сервісу і торгівлі” (м.Тернопіль, пр. Степана Бандери, 23)uk_UA
dc.title.alternativeResearching the service marketing system of a public organization (SPVEE “Ternopil higher vocational school of restaurant service and trade” as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holderМандзюк Ольга, 2023uk_UA
dc.contributor.committeeMemberДудкін, Павло Дмитрович-
dc.contributor.committeeMemberDudkin, Pavlo-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль,Українаuk_UA
dc.subject.udc338uk_UA
dc.relation.references1. Конституція України. URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80.uk_UA
dc.relation.references2. Господарський кодекс України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15.uk_UA
dc.relation.references3. Податковий кодекс України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17.uk_UA
dc.relation.references4. Про рекламу: Закон України. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references5. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання «БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» / В.С. Стручок. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А. 156 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196.uk_UA
dc.relation.references6. Навчальний посібник «ТЕХНОЕКОЛОГІЯ ТА ЦИВІЛЬНА БЕЗПЕКА. ЧАСТИНА «ЦИВІЛЬНА БЕЗПЕКА»»/автор-укладач В.С. Стручок– Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 156 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39424uk_UA
dc.relation.references7. Алейнікова О.В., Притула Н.М. Інноваційний та інвестиційний менеджмент. Навчальний посібник. Київ: ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2016. 614с.uk_UA
dc.relation.references8. Амонс С.Е. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект /С.Е. Амонс, О.П. Красняк // Ефективна економіка. 2020. № 5. URL: www.economy.nayka.com.uauk_UA
dc.relation.references9. Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності: монографія /Р. В. Федорович та ін.; за ред. проф. Р.В. Федоровича. Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2018. 308 с.uk_UA
dc.relation.references10. Бабко Н.М. Поведінка споживача: навчальний посібник / Н.М. Бабко, О.В. Мандич, І.О. Сєвідова та ін. Харків: ХНТУСГ, 2020. 170 с.uk_UA
dc.relation.references11. Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. Маркетинг підприємства / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова. К.: Центр учбової літератури, 2019. 612 с.uk_UA
dc.relation.references12. Безугла Л.С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Л.С. Безугла, Т.В. Ільченко, Н.І. Юрченко та ін. Дніпро: Видавець Біла К.О., 2019. 300 с.uk_UA
dc.relation.references13. Бойчик І.М. Економіка підприємства: підручник / І.М. Бойчик. К.: Видавничий дім «Кондор», 2016. 378 с.uk_UA
dc.relation.references14. Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства / І.В. Бойчук. К.: ЦУЛ, 2017. 620 с.uk_UA
dc.relation.references15. Буднікевич І.М. Маркетинг у галузях і сферах діяльності / І.М. Буднікевич. К: ЦУЛ, 2017. 536 с.uk_UA
dc.relation.references16. Верлока В.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В.С. Верлока, М.К. Коноваленко, О.В. Сиволовська. Харків: УкрДАЗТ, 2017. 289 с.uk_UA
dc.relation.references17. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. Карпов, Р.І. Шевченко- Перепьолкіна. К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. 320 с.uk_UA
dc.relation.references18. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. / П.Л. Гордієнко. К.: Альтера, 2016. 404 с.uk_UA
dc.relation.references19. Діброва Т.Г. Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник / Т.Г. Діброва, С.О. Солнцев, К.В. Бажеріна. К.: КПІ ім. Ігорія Сікорського, Вид- во «Політехніка», 2018. 300 с.uk_UA
dc.relation.references20. Дорошенко Г.О. Маркетинг: навчальний посібник / Г.О. Дорошенко. Харків: Тім Пабліш Груп, 2016. 411 с.uk_UA
dc.relation.references21. Жегус О.В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / О.В. Жегус, Т.М. Парцина. Харків: ФОП Іванченко І.С., 2016. 237 с.uk_UA
dc.relation.references22. Зяйлик М.Ф., Вівчар О. І. “Інноваційний маркетинг як особливий вид цілеспрямованої творчої діяльності підприємств». Всеукраїнський науково- виробничий журнал «Сталий розвиток економіки». №1, 2013 (18). С.311-314.uk_UA
dc.relation.references23. Зяйлик М.Ф., Лиса Н. «Особливості маркетингу у сфері послуг та причини його неефективності». Матеріали ІІІ регіональної науково-практичної конференції молодих вчених. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». Частина ІІ, 18 квітня 2013 р., Тернопіль, C.70.uk_UA
dc.relation.references24. Зяйлик М.Ф. «Міжнародний досвід застосування концепції євромаркетингу суб’єктами господарювання / Збірник наукових праць з актуальних проблем економічних наук. НЕО «Перспектива». Дніпропетровськ, 2013.uk_UA
dc.relation.references25. Ілляшенко С.М. Інноваційний розвиток: маркетинг і менеджмент знань: монографія / С.М. Ілляшенко. Суми: Діса плюс, 2016. 192 с.uk_UA
dc.relation.references26. Ілляшенко С.М. Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу. Суми: Університетська книга, 2008. 616 с.uk_UA
dc.relation.references27. Інноваційний розвиток підприємства: навч. посіб. / П.П. Микитюк, Ж.Л. Крисько, О.Ф. Овсянюк-Бердадіна, С.М. Скочиляс. Тернопіль: Принтер Інформ, 2015. 224 с.uk_UA
dc.relation.references28. Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст / Карпенко Н.В. К.: Центр учбової літератури, 2019. 252 с.uk_UA
dc.relation.references29. Катаєв А.В. Маркетинг: навчальний посібник / А.В. Катаєв. Харків: видавничий центр «Діалог», 2016. 290 с.uk_UA
dc.relation.references30. Ковтун О.І. Стратегії підприємства: монографія / О.І. Ковтун. Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. 424 с.uk_UA
dc.relation.references31. Ковшова І.О. Маркетинговий менеджмент: теорія, метологія, практика: монографія / І.О. Ковшова. Вид-во ФОП Вишемирський В.С., 2018. 516 с.uk_UA
dc.relation.references32. Котлер Філіп. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер / Філіп Котлер. К.: Альпіна Паблішер Україна, 2021. 252 с.uk_UA
dc.relation.references33. Кузьмович А.І. Оптимізаційні методи і моделі. Моделювання засобами MS Exel: навчальний посібник. К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2017. 216 с.uk_UA
dc.relation.references34. Левченко Ю.Г. Економіка та організація інноваційної діяльності: навчальний посібник. К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. 448 с.uk_UA
dc.relation.references35. Лупак Р.Л. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник / Р.Л. Лупак, Т.Г. Васильців. Львів: Видавництво ЛКА, 2016. 484 с.uk_UA
dc.relation.references36. Маркетинг інновацій: навч. посібн./ О.М.Ястремська, К.В.Тонєва. Х.: Вид. ХНЕУ, 2013. 128с.uk_UA
dc.relation.references37. Маркетинг технічних інновацій / М.Сукач, І.Николенко, Г.Оборский, С.Федоркін та ін. К.: Ліра-К, 2013. 414 с.uk_UA
dc.relation.references38. Маркетингова товарна політика: підручник / Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 360 с.uk_UA
dc.relation.references39. Маркетинговий аналіз ринку: інструкція по застосуванню. 04.12.2019 р. URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/marketingovyj-analiz- rynkainstrukciya-po-primeneniyuuk_UA
dc.relation.references40. Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник / уклад. І. В. Король. Умань: Візаві, 2018. 191 с.uk_UA
dc.relation.references41. Мошек Г.Є. Менеджмент організацій. Теорія та практика: навчальний посібник / Г.Є. Мошек, В.Л. Федоренко, О.В. Коваленко та ін. К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2019. 808 с.uk_UA
dc.relation.references42. Ніколенко І.В. Маркетинг технічних інновацій: підручник / І.В. Ніколенко, М.К. Сукач, Г.О. Оборський. К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2016. 480 с.uk_UA
dc.relation.references43. Окландер М.А., Кірносова М.В. Маркетингова товарна політика: підручник. К.: Центр учбової літератури, 2017. 200 с.uk_UA
dc.relation.references44. Ортинська В.В. Маркетингові дослідження: підручник / В.В. Ортинська, О. М. Мельникович. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. 455 с.uk_UA
dc.relation.references45. Основи охорони праці: Підручник / За ред. проф. В.В.Березуцького. Х.: Факт, 2005. 480 с.uk_UA
dc.relation.references46. Охорона праці. Курс лекцій. Практикум: Навч. посіб. / Л. А. Катренко, Ю. В. Кіт, І. П. Пістун. Суми: Університетська книга, 2009. 540 с.uk_UA
dc.relation.references47. Офіційний сайт Української асоціації маркетингу. URL: http://uam.in.ua/uk_UA
dc.relation.references48. Парсяк В.Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології: підручник / В.Н. Парсяк. Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2015. 324 с.uk_UA
dc.relation.references49. Пашута М. Т., Шкільнюк О. М. Інновації: понятійно- термінологічний апарат, економічна сутність та шляхи стимулювання. Навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2010. 118 с.uk_UA
dc.relation.references50. Петруня Ю.Є. Маркетинг: навчальний посібник /Ю.Є. Петруня, В. Ю. Петруня. Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. 362 с.uk_UA
dc.relation.references51. Писаренко В.В. Стратегічний маркетинг: навчальний посібник / В. В. Писаренко, М. О. Багорка. Дніпро: Видавець, 2019. 240 с.uk_UA
dc.relation.references52. Цивільна оборона та цивільний захист: Підручник. 3-тє вид., стер. Затверджено МОН / Стеблюк М.І. К.: Знання, 2013. 487 с.uk_UA
dc.identifier.citationenMandyuk O. Researching the service marketing system of a public organization (SPVEE “Ternopil higher vocational school of restaurant service and trade” as a case study): master's thesis on the speciality 281 Public management and administration. Ternopil: TNTU. 2023. 105 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:281 — публічне управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська Мандзюк.pdf228,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Мандзюк.pdf1,94 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора