Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36605

Tytuł: Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств
Inne tytuły: Marketing innovations as a tool to stimulation economic activity of enterprises
Authors: Клим, Л. В.
Ціх, Галина Володимирівна
Klym, L. V.
Tsikh, G. V.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Клим Л. В. Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств / Л. В. Клим, Галина Володимирівна Ціх // Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 24-25 листопада 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2021. — Том Ⅱ. — С. 89–90. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Klym L. V., Tsikh G. V. (2021) Marketynhovi innovatsii yak instrument stymuliuvannia ekonomichnoi aktyvnosti pidpryiemstv [Marketing innovations as a tool to stimulation economic activity of enterprises]. Book of abstracts of the Ⅹ International scientific and practical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 24-25 November 2021), vol. Ⅱ, pp. 89-90 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2), 2021
Book of abstracts of the Ⅹ International scientific and practical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (2), 2021
Konferencja/wydarzenie: Ⅹ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Tom: 
Data wydania: 24-lis-2021
Date of entry: 21-gru-2021
Wydawca: ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V. A.
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 24-25 листопада 2021 року
24-25 November 2021
UDC: 658
Strony: 2
Zakres stron: 89-90
Główna strona: 89
Strona końcowa: 90
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36605
ISBN: 978-617-7875-26-9
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
Związane URL literatura: http://dspace.wunu.edu.ua
http://uk.wikipedia.org/wiki/
Wykaz piśmiennictwa: 1. Маркетингові інновації – конспект лекцій. URL: http://dspace.wunu.edu.ua.
2. Маркетинг – про історію маркетингу. URL: http://uk.wikipedia.org/wiki/.
References: 1. Marketynhovi innovatsii – konspekt lektsii. URL: http://dspace.wunu.edu.ua.
2. Marketynh – pro istoriiu marketynhu. URL: http://uk.wikipedia.org/wiki/.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:X Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2021)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi