Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36605

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлим, Л. В.
dc.contributor.authorЦіх, Галина Володимирівна
dc.contributor.authorKlym, L. V.
dc.contributor.authorTsikh, G. V.
dc.coverage.temporal24-25 листопада 2021 року
dc.coverage.temporal24-25 November 2021
dc.date.accessioned2021-12-21T08:51:25Z-
dc.date.available2021-12-21T08:51:25Z-
dc.date.created2021-11-24
dc.date.issued2021-11-24
dc.identifier.citationКлим Л. В. Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств / Л. В. Клим, Галина Володимирівна Ціх // Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 24-25 листопада 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2021. — Том Ⅱ. — С. 89–90. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
dc.identifier.isbn978-617-7875-26-9
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36605-
dc.format.extent89-90
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.publisherPE Palianytsia V. A.
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2), 2021
dc.relation.ispartofBook of abstracts of the Ⅹ International scientific and practical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (2), 2021
dc.relation.urihttp://dspace.wunu.edu.ua
dc.relation.urihttp://uk.wikipedia.org/wiki/
dc.titleМаркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств
dc.title.alternativeMarketing innovations as a tool to stimulation economic activity of enterprises
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc658
dc.relation.references1. Маркетингові інновації – конспект лекцій. URL: http://dspace.wunu.edu.ua.
dc.relation.references2. Маркетинг – про історію маркетингу. URL: http://uk.wikipedia.org/wiki/.
dc.relation.referencesen1. Marketynhovi innovatsii – konspekt lektsii. URL: http://dspace.wunu.edu.ua.
dc.relation.referencesen2. Marketynh – pro istoriiu marketynhu. URL: http://uk.wikipedia.org/wiki/.
dc.identifier.citationenKlym L. V., Tsikh G. V. (2021) Marketynhovi innovatsii yak instrument stymuliuvannia ekonomichnoi aktyvnosti pidpryiemstv [Marketing innovations as a tool to stimulation economic activity of enterprises]. Book of abstracts of the Ⅹ International scientific and practical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 24-25 November 2021), vol. Ⅱ, pp. 89-90 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
dc.citation.volume
dc.citation.spage89
dc.citation.epage90
dc.citation.conferenceⅩ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Розташовується у зібраннях:X Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.