Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36605

Titolo: Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств
Titoli alternativi: Marketing innovations as a tool to stimulation economic activity of enterprises
Autori: Клим, Л. В.
Ціх, Галина Володимирівна
Klym, L. V.
Tsikh, G. V.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Клим Л. В. Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств / Л. В. Клим, Галина Володимирівна Ціх // Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 24-25 листопада 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2021. — Том Ⅱ. — С. 89–90. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description (International): Klym L. V., Tsikh G. V. (2021) Marketynhovi innovatsii yak instrument stymuliuvannia ekonomichnoi aktyvnosti pidpryiemstv [Marketing innovations as a tool to stimulation economic activity of enterprises]. Book of abstracts of the Ⅹ International scientific and practical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 24-25 November 2021), vol. Ⅱ, pp. 89-90 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2), 2021
Book of abstracts of the Ⅹ International scientific and practical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (2), 2021
Conference/Event: Ⅹ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Journal/Collection: Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Volume: 
Data: 24-nov-2021
Date of entry: 21-dic-2021
Editore: ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V. A.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 24-25 листопада 2021 року
24-25 November 2021
UDC: 658
Number of pages: 2
Page range: 89-90
Start page: 89
End page: 90
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36605
ISBN: 978-617-7875-26-9
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
URL for reference material: http://dspace.wunu.edu.ua
http://uk.wikipedia.org/wiki/
References (Ukraine): 1. Маркетингові інновації – конспект лекцій. URL: http://dspace.wunu.edu.ua.
2. Маркетинг – про історію маркетингу. URL: http://uk.wikipedia.org/wiki/.
References (International): 1. Marketynhovi innovatsii – konspekt lektsii. URL: http://dspace.wunu.edu.ua.
2. Marketynh – pro istoriiu marketynhu. URL: http://uk.wikipedia.org/wiki/.
Content type: Conference Abstract
È visualizzato nelle collezioni:X Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2021)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.