Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36605

Назва: Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств
Інші назви: Marketing innovations as a tool to stimulation economic activity of enterprises
Автори: Клим, Л. В.
Ціх, Галина Володимирівна
Klym, L. V.
Tsikh, G. V.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Клим Л. В. Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств / Л. В. Клим, Галина Володимирівна Ціх // Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 24-25 листопада 2021 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2021. — Том Ⅱ. — С. 89–90. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Klym L. V., Tsikh G. V. (2021) Marketynhovi innovatsii yak instrument stymuliuvannia ekonomichnoi aktyvnosti pidpryiemstv [Marketing innovations as a tool to stimulation economic activity of enterprises]. Book of abstracts of the Ⅹ International scientific and practical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (Tern., 24-25 November 2021), vol. Ⅱ, pp. 89-90 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2), 2021
Book of abstracts of the Ⅹ International scientific and practical conference of young researchers and students "Current issues in modern technologies" (2), 2021
Конференція/захід: Ⅹ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅹ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: 
Дата публікації: 24-лис-2021
Дата внесення: 21-гру-2021
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V. A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 24-25 листопада 2021 року
24-25 November 2021
УДК: 658
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 89-90
Початкова сторінка: 89
Кінцева сторінка: 90
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/36605
ISBN: 978-617-7875-26-9
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://dspace.wunu.edu.ua
http://uk.wikipedia.org/wiki/
Перелік літератури: 1. Маркетингові інновації – конспект лекцій. URL: http://dspace.wunu.edu.ua.
2. Маркетинг – про історію маркетингу. URL: http://uk.wikipedia.org/wiki/.
References: 1. Marketynhovi innovatsii – konspekt lektsii. URL: http://dspace.wunu.edu.ua.
2. Marketynh – pro istoriiu marketynhu. URL: http://uk.wikipedia.org/wiki/.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:X Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.