Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35033

Titre: Формування мовної особистості студента-філолога (у контексті творчості Лесі Українки)
Auteur(s): Мороз, Оксана
Affiliation: Маріупольський державний університет (м. Маріуполь, Україна)
Bibliographic description (Ukraine): Мороз О. Формування мовної особистості студента-філолога (у контексті творчості Лесі Українки) / Оксана Мороз // Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 25–26 лютого 2021 року. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2021. — С. 576–582. — (Педагогіка. Психологія. Медицина. Леся Українка і національно-мовна освіта. Українська родина як національний архетип формування особистості Лариси Косач. Психологія мовотворчості Лесі Українки: тексти і контексти. Медичний аспект «тілесної драми» Лариси Косач-Квітки).
Bibliographic description (International): Moroz O. (2021) Formuvannia movnoi osobystosti studenta-filoloha (u konteksti tvorchosti Lesi Ukrainky). Materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka) (Lviv, 25-26 February 2021), pp. 576-582 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 2021
Materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka), 2021
Conference/Event: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)
Journal/Collection: Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)
Date de publication: 25-fév-2021
Date of entry: 27-avr-2021
Editeur: Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–26 лютого 2021 року
25-26 February 2021
UDC: 378.091.2-051
37.091.2
Mots-clés: мовна особистість
мовотворчість Лесі Українки
текстоцентричний підхід
метод проєктів
дослідницькі завдання
linguistic personality
Lesia Ukrainka’s language creation
text-centric approach
project method
research tasks
Number of pages: 7
Page range: 576-582
Start page: 576
End page: 582
Résumé: У статті вивчено питання розвитку мовної особистості студента-філолога через призму творів Лесі Українки. Установлено, що мовні навички майбутніх філологів щодо лексики за походженням на основі творів поетеси формуються за допомогою таких методів: текстоцентричний, дослідницький, проєктування.
The article is an attempt of analysis of the linguistic personality of a student of philology through the works of Lesia Ukrainka. It is established that the linguistic skills of future philologists in terms of vocabulary by origin on the basis of the poetess’ works are formed using the following methods: text-centric, research, projecting.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35033
ISBN: 978-617-7196-31-9
Copyright owner: © Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2021; © Автори матеріалів, 2021
References (Ukraine): 1. Борисенко В. Дослідницькі завдання в системі мовної освіти. Українська мова і література в школах України. 2013. № 5. С.50-52.
2. Горошкіна О., Караман О. Формування креативності майбутніх учителів української мови як лінгводидактична проблема. Українська мова і література в школах України. 2014. № 12. С.29-33.
3. Єрмоленко С. Я. Мовно-естетичні знаки української культури. К.: Інститут української мови НАН України, 2009. 352 с.
4. Кулик О. Текстоцентричний підхід як необхідна умова формування комунікативної компетентності учнів. Українська мова і література в школах України. 2017. № 7-8. С.34-37.
5. Леся Українка. Руфін і Прісцилла: драма у п’яти діях. К.: Либідь, 2011. 200 с.
6. Мацько Л. Українська мова в освітньому просторі: навчальний посібник для студентів-філологів освітньо- кваліфікаційного рівня «магістр». К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. 607 с.
7. Нагрибельна І. Формування лексичного запасу учнів засобами самостійної роботи. Українська мова і література в школах України. 2017. № 10. С.16-18.
8. Пентилюк М. Актуальні проблеми української лінгводидактики в дослідженнях учених-методистів. Дивослово. 2016. № 9. С.2-5.
9. Пентилюк М. Теоретичні засади методики навчання української мови. Українська мова і література в школах України. 2013. № 5. С.2-6.
10. Пентилюк М. І., Горошкіна О. М., Попова Л. О., Нікітіна А. В., Мордовцева Н. В. Словник-довідник з української лінгводидактики / За заг. ред. М. Пентилюк. Х.: Видавнича група «Основа», 2016. 172 с.
11. Полінок О. Розвиток креативних здібностей учнів 10 класу в процесі проєктної діяльності на уроках української мови. Українська мова і література в школах України. 2017. № 6. С.30-34.
References (International): 1. Borysenko V. Doslidnytski zavdannia v systemi movnoi osvity. Ukrainska mova i literatura v shkolakh Ukrainy. 2013. No 5. P.50-52.
2. Horoshkina O., Karaman O. Formuvannia kreatyvnosti maibutnikh uchyteliv ukrainskoi movy yak linhvodydaktychna problema. Ukrainska mova i literatura v shkolakh Ukrainy. 2014. No 12. P.29-33.
3. Yermolenko S. Ya. Movno-estetychni znaky ukrainskoi kultury. K., Instytut ukrainskoi movy NAN Ukrainy, 2009. 352 p.
4. Kulyk O. Tekstotsentrychnyi pidkhid yak neobkhidna umova formuvannia komunikatyvnoi kompetentnosti uchniv. Ukrainska mova i literatura v shkolakh Ukrainy. 2017. No 7-8. P.34-37.
5. Lesia Ukrainka. Rufin i Pristsylla: drama u piaty diiakh. K., Lybid, 2011. 200 p.
6. Matsko L. Ukrainska mova v osvitnomu prostori: navchalnyi posibnyk dlia studentiv-filolohiv osvitno- kvalifikatsiinoho rivnia "mahistr". K., Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova, 2009. 607 p.
7. Nahrybelna I. Formuvannia leksychnoho zapasu uchniv zasobamy samostiinoi roboty. Ukrainska mova i literatura v shkolakh Ukrainy. 2017. No 10. P.16-18.
8. Pentyliuk M. Aktualni problemy ukrainskoi linhvodydaktyky v doslidzhenniakh uchenykh-metodystiv. Dyvoslovo. 2016. No 9. P.2-5.
9. Pentyliuk M. Teoretychni zasady metodyky navchannia ukrainskoi movy. Ukrainska mova i literatura v shkolakh Ukrainy. 2013. No 5. P.2-6.
10. Pentyliuk M. I., Horoshkina O. M., Popova L. O., Nikitina A. V., Mordovtseva N. V. Slovnyk-dovidnyk z ukrainskoi linhvodydaktyky, by gen. ed. M. Pentyliuk. Kh., Vydavnycha hrupa "Osnova", 2016. 172 p.
11. Polinok O. Rozvytok kreatyvnykh zdibnostei uchniv 10 klasu v protsesi proiektnoi diialnosti na urokakh ukrainskoi movy. Ukrainska mova i literatura v shkolakh Ukrainy. 2017. No 6. P.30-34.
Content type: Conference Abstract
Collection(s) :Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) (2021)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.