Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35033

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМороз, Оксана
dc.coverage.temporal25–26 лютого 2021 року
dc.coverage.temporal25-26 February 2021
dc.date.accessioned2021-04-27T05:58:39Z-
dc.date.available2021-04-27T05:58:39Z-
dc.date.created2021-02-25
dc.date.issued2021-02-25
dc.identifier.citationМороз О. Формування мовної особистості студента-філолога (у контексті творчості Лесі Українки) / Оксана Мороз // Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 25–26 лютого 2021 року. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2021. — С. 576–582. — (Педагогіка. Психологія. Медицина. Леся Українка і національно-мовна освіта. Українська родина як національний архетип формування особистості Лариси Косач. Психологія мовотворчості Лесі Українки: тексти і контексти. Медичний аспект «тілесної драми» Лариси Косач-Квітки).
dc.identifier.isbn978-617-7196-31-9
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35033-
dc.description.abstractУ статті вивчено питання розвитку мовної особистості студента-філолога через призму творів Лесі Українки. Установлено, що мовні навички майбутніх філологів щодо лексики за походженням на основі творів поетеси формуються за допомогою таких методів: текстоцентричний, дослідницький, проєктування.
dc.description.abstractThe article is an attempt of analysis of the linguistic personality of a student of philology through the works of Lesia Ukrainka. It is established that the linguistic skills of future philologists in terms of vocabulary by origin on the basis of the poetess’ works are formed using the following methods: text-centric, research, projecting.
dc.format.extent576-582
dc.language.isouk
dc.publisherДрукарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького
dc.relation.ispartofЗбірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 2021
dc.relation.ispartofMaterials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka), 2021
dc.subjectмовна особистість
dc.subjectмовотворчість Лесі Українки
dc.subjectтекстоцентричний підхід
dc.subjectметод проєктів
dc.subjectдослідницькі завдання
dc.subjectlinguistic personality
dc.subjectLesia Ukrainka’s language creation
dc.subjecttext-centric approach
dc.subjectproject method
dc.subjectresearch tasks
dc.titleФормування мовної особистості студента-філолога (у контексті творчості Лесі Українки)
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2021; © Автори матеріалів, 2021
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.format.pages7
dc.subject.udc378.091.2-051
dc.subject.udc37.091.2
dc.relation.references1. Борисенко В. Дослідницькі завдання в системі мовної освіти. Українська мова і література в школах України. 2013. № 5. С.50-52.
dc.relation.references2. Горошкіна О., Караман О. Формування креативності майбутніх учителів української мови як лінгводидактична проблема. Українська мова і література в школах України. 2014. № 12. С.29-33.
dc.relation.references3. Єрмоленко С. Я. Мовно-естетичні знаки української культури. К.: Інститут української мови НАН України, 2009. 352 с.
dc.relation.references4. Кулик О. Текстоцентричний підхід як необхідна умова формування комунікативної компетентності учнів. Українська мова і література в школах України. 2017. № 7-8. С.34-37.
dc.relation.references5. Леся Українка. Руфін і Прісцилла: драма у п’яти діях. К.: Либідь, 2011. 200 с.
dc.relation.references6. Мацько Л. Українська мова в освітньому просторі: навчальний посібник для студентів-філологів освітньо- кваліфікаційного рівня «магістр». К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. 607 с.
dc.relation.references7. Нагрибельна І. Формування лексичного запасу учнів засобами самостійної роботи. Українська мова і література в школах України. 2017. № 10. С.16-18.
dc.relation.references8. Пентилюк М. Актуальні проблеми української лінгводидактики в дослідженнях учених-методистів. Дивослово. 2016. № 9. С.2-5.
dc.relation.references9. Пентилюк М. Теоретичні засади методики навчання української мови. Українська мова і література в школах України. 2013. № 5. С.2-6.
dc.relation.references10. Пентилюк М. І., Горошкіна О. М., Попова Л. О., Нікітіна А. В., Мордовцева Н. В. Словник-довідник з української лінгводидактики / За заг. ред. М. Пентилюк. Х.: Видавнича група «Основа», 2016. 172 с.
dc.relation.references11. Полінок О. Розвиток креативних здібностей учнів 10 класу в процесі проєктної діяльності на уроках української мови. Українська мова і література в школах України. 2017. № 6. С.30-34.
dc.relation.referencesen1. Borysenko V. Doslidnytski zavdannia v systemi movnoi osvity. Ukrainska mova i literatura v shkolakh Ukrainy. 2013. No 5. P.50-52.
dc.relation.referencesen2. Horoshkina O., Karaman O. Formuvannia kreatyvnosti maibutnikh uchyteliv ukrainskoi movy yak linhvodydaktychna problema. Ukrainska mova i literatura v shkolakh Ukrainy. 2014. No 12. P.29-33.
dc.relation.referencesen3. Yermolenko S. Ya. Movno-estetychni znaky ukrainskoi kultury. K., Instytut ukrainskoi movy NAN Ukrainy, 2009. 352 p.
dc.relation.referencesen4. Kulyk O. Tekstotsentrychnyi pidkhid yak neobkhidna umova formuvannia komunikatyvnoi kompetentnosti uchniv. Ukrainska mova i literatura v shkolakh Ukrainy. 2017. No 7-8. P.34-37.
dc.relation.referencesen5. Lesia Ukrainka. Rufin i Pristsylla: drama u piaty diiakh. K., Lybid, 2011. 200 p.
dc.relation.referencesen6. Matsko L. Ukrainska mova v osvitnomu prostori: navchalnyi posibnyk dlia studentiv-filolohiv osvitno- kvalifikatsiinoho rivnia "mahistr". K., Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova, 2009. 607 p.
dc.relation.referencesen7. Nahrybelna I. Formuvannia leksychnoho zapasu uchniv zasobamy samostiinoi roboty. Ukrainska mova i literatura v shkolakh Ukrainy. 2017. No 10. P.16-18.
dc.relation.referencesen8. Pentyliuk M. Aktualni problemy ukrainskoi linhvodydaktyky v doslidzhenniakh uchenykh-metodystiv. Dyvoslovo. 2016. No 9. P.2-5.
dc.relation.referencesen9. Pentyliuk M. Teoretychni zasady metodyky navchannia ukrainskoi movy. Ukrainska mova i literatura v shkolakh Ukrainy. 2013. No 5. P.2-6.
dc.relation.referencesen10. Pentyliuk M. I., Horoshkina O. M., Popova L. O., Nikitina A. V., Mordovtseva N. V. Slovnyk-dovidnyk z ukrainskoi linhvodydaktyky, by gen. ed. M. Pentyliuk. Kh., Vydavnycha hrupa "Osnova", 2016. 172 p.
dc.relation.referencesen11. Polinok O. Rozvytok kreatyvnykh zdibnostei uchniv 10 klasu v protsesi proiektnoi diialnosti na urokakh ukrainskoi movy. Ukrainska mova i literatura v shkolakh Ukrainy. 2017. No 6. P.30-34.
dc.identifier.citationenMoroz O. (2021) Formuvannia movnoi osobystosti studenta-filoloha (u konteksti tvorchosti Lesi Ukrainky). Materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka) (Lviv, 25-26 February 2021), pp. 576-582 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationМаріупольський державний університет (м. Маріуполь, Україна)
dc.citation.journalTitleЗбірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)
dc.citation.spage576
dc.citation.epage582
dc.citation.conferenceВсеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.