Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35033

Назва: Формування мовної особистості студента-філолога (у контексті творчості Лесі Українки)
Автори: Мороз, Оксана
Приналежність: Маріупольський державний університет (м. Маріуполь, Україна)
Бібліографічний опис: Мороз О. Формування мовної особистості студента-філолога (у контексті творчості Лесі Українки) / Оксана Мороз // Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 25–26 лютого 2021 року. — Львів : Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького, 2021. — С. 576–582. — (Педагогіка. Психологія. Медицина. Леся Українка і національно-мовна освіта. Українська родина як національний архетип формування особистості Лариси Косач. Психологія мовотворчості Лесі Українки: тексти і контексти. Медичний аспект «тілесної драми» Лариси Косач-Квітки).
Bibliographic description: Moroz O. (2021) Formuvannia movnoi osobystosti studenta-filoloha (u konteksti tvorchosti Lesi Ukrainky). Materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka) (Lviv, 25-26 February 2021), pp. 576-582 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки), 2021
Materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference with international participation "Ideologist of the national aristocracy" (in the honor of the 150th anniversary of the birth of Lesya Ukrainka), 2021
Конференція/захід: Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)
Журнал/збірник: Збірник наукових праць за матеріалами всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)
Дата публікації: 25-лют-2021
Дата внесення: 27-кві-2021
Видавництво: Друкарня Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького
Місце видання, проведення: Львів
Lviv
Часове охоплення: 25–26 лютого 2021 року
25-26 February 2021
УДК: 378.091.2-051
37.091.2
Теми: мовна особистість
мовотворчість Лесі Українки
текстоцентричний підхід
метод проєктів
дослідницькі завдання
linguistic personality
Lesia Ukrainka’s language creation
text-centric approach
project method
research tasks
Кількість сторінок: 7
Діапазон сторінок: 576-582
Початкова сторінка: 576
Кінцева сторінка: 582
Короткий огляд (реферат): У статті вивчено питання розвитку мовної особистості студента-філолога через призму творів Лесі Українки. Установлено, що мовні навички майбутніх філологів щодо лексики за походженням на основі творів поетеси формуються за допомогою таких методів: текстоцентричний, дослідницький, проєктування.
The article is an attempt of analysis of the linguistic personality of a student of philology through the works of Lesia Ukrainka. It is established that the linguistic skills of future philologists in terms of vocabulary by origin on the basis of the poetess’ works are formed using the following methods: text-centric, research, projecting.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35033
ISBN: 978-617-7196-31-9
Власник авторського права: © Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, 2021; © Автори матеріалів, 2021
Перелік літератури: 1. Борисенко В. Дослідницькі завдання в системі мовної освіти. Українська мова і література в школах України. 2013. № 5. С.50-52.
2. Горошкіна О., Караман О. Формування креативності майбутніх учителів української мови як лінгводидактична проблема. Українська мова і література в школах України. 2014. № 12. С.29-33.
3. Єрмоленко С. Я. Мовно-естетичні знаки української культури. К.: Інститут української мови НАН України, 2009. 352 с.
4. Кулик О. Текстоцентричний підхід як необхідна умова формування комунікативної компетентності учнів. Українська мова і література в школах України. 2017. № 7-8. С.34-37.
5. Леся Українка. Руфін і Прісцилла: драма у п’яти діях. К.: Либідь, 2011. 200 с.
6. Мацько Л. Українська мова в освітньому просторі: навчальний посібник для студентів-філологів освітньо- кваліфікаційного рівня «магістр». К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009. 607 с.
7. Нагрибельна І. Формування лексичного запасу учнів засобами самостійної роботи. Українська мова і література в школах України. 2017. № 10. С.16-18.
8. Пентилюк М. Актуальні проблеми української лінгводидактики в дослідженнях учених-методистів. Дивослово. 2016. № 9. С.2-5.
9. Пентилюк М. Теоретичні засади методики навчання української мови. Українська мова і література в школах України. 2013. № 5. С.2-6.
10. Пентилюк М. І., Горошкіна О. М., Попова Л. О., Нікітіна А. В., Мордовцева Н. В. Словник-довідник з української лінгводидактики / За заг. ред. М. Пентилюк. Х.: Видавнича група «Основа», 2016. 172 с.
11. Полінок О. Розвиток креативних здібностей учнів 10 класу в процесі проєктної діяльності на уроках української мови. Українська мова і література в школах України. 2017. № 6. С.30-34.
References: 1. Borysenko V. Doslidnytski zavdannia v systemi movnoi osvity. Ukrainska mova i literatura v shkolakh Ukrainy. 2013. No 5. P.50-52.
2. Horoshkina O., Karaman O. Formuvannia kreatyvnosti maibutnikh uchyteliv ukrainskoi movy yak linhvodydaktychna problema. Ukrainska mova i literatura v shkolakh Ukrainy. 2014. No 12. P.29-33.
3. Yermolenko S. Ya. Movno-estetychni znaky ukrainskoi kultury. K., Instytut ukrainskoi movy NAN Ukrainy, 2009. 352 p.
4. Kulyk O. Tekstotsentrychnyi pidkhid yak neobkhidna umova formuvannia komunikatyvnoi kompetentnosti uchniv. Ukrainska mova i literatura v shkolakh Ukrainy. 2017. No 7-8. P.34-37.
5. Lesia Ukrainka. Rufin i Pristsylla: drama u piaty diiakh. K., Lybid, 2011. 200 p.
6. Matsko L. Ukrainska mova v osvitnomu prostori: navchalnyi posibnyk dlia studentiv-filolohiv osvitno- kvalifikatsiinoho rivnia "mahistr". K., Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova, 2009. 607 p.
7. Nahrybelna I. Formuvannia leksychnoho zapasu uchniv zasobamy samostiinoi roboty. Ukrainska mova i literatura v shkolakh Ukrainy. 2017. No 10. P.16-18.
8. Pentyliuk M. Aktualni problemy ukrainskoi linhvodydaktyky v doslidzhenniakh uchenykh-metodystiv. Dyvoslovo. 2016. No 9. P.2-5.
9. Pentyliuk M. Teoretychni zasady metodyky navchannia ukrainskoi movy. Ukrainska mova i literatura v shkolakh Ukrainy. 2013. No 5. P.2-6.
10. Pentyliuk M. I., Horoshkina O. M., Popova L. O., Nikitina A. V., Mordovtseva N. V. Slovnyk-dovidnyk z ukrainskoi linhvodydaktyky, by gen. ed. M. Pentyliuk. Kh., Vydavnycha hrupa "Osnova", 2016. 172 p.
11. Polinok O. Rozvytok kreatyvnykh zdibnostei uchniv 10 klasu v protsesi proiektnoi diialnosti na urokakh ukrainskoi movy. Ukrainska mova i literatura v shkolakh Ukrainy. 2017. No 6. P.30-34.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю „Ідеологиня національної аристократії“ (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки) (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.