Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32821
Tytuł: Методичні вказівки до самостійної роботи дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 6.030507 «Маркетинг» для всіх форм навчання
Authors: Рожко, Наталія Ярославівна
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Методичні вказівки до самостійної роботи дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 6.030507 «Маркетинг» для всіх форм навчання / Укл. Н. Я. Рожко, Б. А. Оксентюк. – Тернопіль : ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2018. – 31 с.
Data wydania: 2018
Date of entry: 2-lis-2020
Wydawca: ТНТУ ім. І Пулюя
Place edycja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Słowa kluczowe: самостійна робота
модуль
Abstract: Самостійна робота студента є невід’ємною складовою процесу вивчення дисципліни «Маркетинговий менеджмент», її зміст визначається робочою навчальною програмою, методичними матеріалами, завданнями та вказівками викладача. Самостійна навчальна діяльність студентів передбачає реальне виконання комплексу робіт різного змісту та форми, більшість яких регламентується викладачами і спрямовують студентів на кінцевий результат.
Opis: Основними формами завдань для студентів для самостійної роботи є: 1) Завдання - дії: вправи, питання задачі; 2) завдання-продукти: конспект, реферат, доповідь, звіт і т.д.; Результати навчання переважно не залежать від форми завдання. Кількісна його характеристика визначається, насамперед, кількістю виконаних дій, а якісна – їх вичерпністю, вмотивованістю та обґрунтованістю. Основним видом самостійної роботи студентів є опрацювання наукових, методичних, інформаційних джерел, нормативно-правових актів, інструктивних матеріалів тощо. При роботі з джерелами інформації студент може використовувати два типи дій: з веденням записів та без ведення записів. Робота студента із веденням записів розмежовується в розрізі трьох груп: 1) первинна група записів – помітки, коментарі, зауваження тощо. 2) основна група записів - тези, виписки, цитати, графічні записи, анотації; 3) вища група записів – конспект, реферат, рецензія, доповідь, звіт і т.д.
Content: Характеристика самостійної роботи студентів
Основні вимоги до завдань самостійної роботи студентів
Зміст самостійної роботи студентів
План-графік самостійної роботи студентів
Тема 1. Розуміння маркетингового менеджменту в сучасній ринковій економіці
Тема 2. Процес маркетингового менеджменту
Тема 3. Організація маркетингового менеджменту на підприємстві.
Тема 4. Сутність і система маркетингового планування
Тема 5. Стратегічне маркетингове планування у менеджменті підприємства
Тема 6. Стратегії маркетингу.
Тема 7. Тактичне та оперативне маркетингове планування у менеджменті підприємства. .
Тема 8. Розробка маркетингових програм.
Тема 9. Контроль маркетингової діяльності
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32821
Właściciel praw autorskich: ©ТНТУ ім. І Пулюя, 2018
Wykaz piśmiennictwa: 1. Біловодська, О. А. Маркетинговий менеджмент [Текст]: навч. посіб. / О. А. Біловодська. – К.: Знання, 2010. – 495 с.
2. Єрмошенко, М. М. Маркетинговий менеджмент [Текст]: Навч. посіб. / М. М. Єрмошенко. – К.: НАУ, 2001. – 204 с.
3. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. / За ред. Л. В. Балабанової. – 3-тє вид., перероб. і доп. – К.: Знання, 2004. – 354 с.
4. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. / За заг. ред. М. І. Белявцева та В. Н. Воробйова. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 407 с.
5. Пелішенко, В. П. Маркетинговий менеджмент [Текст]: Навч. посіб. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 200 с.
6.Щербань В.М.Маркетинговий менеджмент . – К.:Центр навчальної літератури, 2006. – 224с.
Typ zawartości: Methodical recommendations
Występuje w kolekcjach:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Мет_ср-ММ.pdf867,02 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora