Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32821
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожко, Наталія Ярославівна-
dc.date.accessioned2020-11-02T17:21:45Z-
dc.date.available2020-11-02T17:21:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до самостійної роботи дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 6.030507 «Маркетинг» для всіх форм навчання / Укл. Н. Я. Рожко, Б. А. Оксентюк. – Тернопіль : ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2018. – 31 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/32821-
dc.descriptionОсновними формами завдань для студентів для самостійної роботи є: 1) Завдання - дії: вправи, питання задачі; 2) завдання-продукти: конспект, реферат, доповідь, звіт і т.д.; Результати навчання переважно не залежать від форми завдання. Кількісна його характеристика визначається, насамперед, кількістю виконаних дій, а якісна – їх вичерпністю, вмотивованістю та обґрунтованістю. Основним видом самостійної роботи студентів є опрацювання наукових, методичних, інформаційних джерел, нормативно-правових актів, інструктивних матеріалів тощо. При роботі з джерелами інформації студент може використовувати два типи дій: з веденням записів та без ведення записів. Робота студента із веденням записів розмежовується в розрізі трьох груп: 1) первинна група записів – помітки, коментарі, зауваження тощо. 2) основна група записів - тези, виписки, цитати, графічні записи, анотації; 3) вища група записів – конспект, реферат, рецензія, доповідь, звіт і т.д.uk_UA
dc.description.abstractСамостійна робота студента є невід’ємною складовою процесу вивчення дисципліни «Маркетинговий менеджмент», її зміст визначається робочою навчальною програмою, методичними матеріалами, завданнями та вказівками викладача. Самостійна навчальна діяльність студентів передбачає реальне виконання комплексу робіт різного змісту та форми, більшість яких регламентується викладачами і спрямовують студентів на кінцевий результат.uk_UA
dc.description.tableofcontentsХарактеристика самостійної роботи студентівuk_UA
dc.description.tableofcontentsОсновні вимоги до завдань самостійної роботи студентівuk_UA
dc.description.tableofcontentsЗміст самостійної роботи студентівuk_UA
dc.description.tableofcontentsПлан-графік самостійної роботи студентівuk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 1. Розуміння маркетингового менеджменту в сучасній ринковій економіціuk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 2. Процес маркетингового менеджментуuk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 3. Організація маркетингового менеджменту на підприємстві.uk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 4. Сутність і система маркетингового плануванняuk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 5. Стратегічне маркетингове планування у менеджменті підприємстваuk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 6. Стратегії маркетингу.uk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 7. Тактичне та оперативне маркетингове планування у менеджменті підприємства. .uk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 8. Розробка маркетингових програм.uk_UA
dc.description.tableofcontentsТема 9. Контроль маркетингової діяльностіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І Пулюяuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectмодульuk_UA
dc.titleМетодичні вказівки до самостійної роботи дисципліни «Маркетинговий менеджмент» для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 6.030507 «Маркетинг» для всіх форм навчанняuk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.rights.holder©ТНТУ ім. І Пулюя, 2018uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Біловодська, О. А. Маркетинговий менеджмент [Текст]: навч. посіб. / О. А. Біловодська. – К.: Знання, 2010. – 495 с.uk_UA
dc.relation.references2. Єрмошенко, М. М. Маркетинговий менеджмент [Текст]: Навч. посіб. / М. М. Єрмошенко. – К.: НАУ, 2001. – 204 с.uk_UA
dc.relation.references3. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. / За ред. Л. В. Балабанової. – 3-тє вид., перероб. і доп. – К.: Знання, 2004. – 354 с.uk_UA
dc.relation.references4. Маркетинговий менеджмент: Навч. посіб. / За заг. ред. М. І. Белявцева та В. Н. Воробйова. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 407 с.uk_UA
dc.relation.references5. Пелішенко, В. П. Маркетинговий менеджмент [Текст]: Навч. посіб. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 200 с.uk_UA
dc.relation.references6.Щербань В.М.Маркетинговий менеджмент . – К.:Центр навчальної літератури, 2006. – 224с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мет_ср-ММ.pdf867,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора