Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26596
Назва: ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, НА ПРИКЛАДІ ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005»
Інші назви: Formation of the marketing strategy of the enterprise, for example, LLC «UKRPOL-2005»
Автори: БАРТОШ, ОЛЬГА
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: БАРТОШ О.М. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, НА ПРИКЛАДІ ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005» автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування“/ О.М. БАРТОШ — Тернопіль: ТНТУ, — 2018
Дата публікації: 24-гру-2018
Дата подання: 26-гру-2018
Дата внесення: 24-гру-2018
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Зяйлик, Марія
УДК: 339.378
339.378
Теми: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
Короткий огляд (реферат): Розроблено проектні рішення щодо формування маркетингової стратегії ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005», обґрунтувано доцільність проведення маркетингових досліджень, а також вдосконалення рекламної діяльності та відкриття фірмової точки («кури-гриль») як визначальних інструментів маркетингової стратегії підприємства. Результати впроваджено у діяльність ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005».
Опис: Розроблено проектні рішення щодо формування маркетингової стратегії ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005», обґрунтувано доцільність проведення маркетингових досліджень, а також вдосконалення рекламної діяльності та відкриття фірмової точки («кури-гриль») як визначальних інструментів маркетингової стратегії підприємства. Результати впроваджено у діяльність ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26596
Власник авторського права: БАРТОШ ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf261,15 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора