このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26596
タイトル: ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, НА ПРИКЛАДІ ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005»
その他のタイトル: Formation of the marketing strategy of the enterprise, for example, LLC «UKRPOL-2005»
著者: БАРТОШ, ОЛЬГА
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): БАРТОШ О.М. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, НА ПРИКЛАДІ ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005» автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування“/ О.М. БАРТОШ — Тернопіль: ТНТУ, — 2018
発行日: 24-12月-2018
Submitted date: 26-12月-2018
Date of entry: 24-12月-2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Зяйлик, Марія
UDC: 339.378
339.378
キーワード: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
抄録: Розроблено проектні рішення щодо формування маркетингової стратегії ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005», обґрунтувано доцільність проведення маркетингових досліджень, а також вдосконалення рекламної діяльності та відкриття фірмової точки («кури-гриль») як визначальних інструментів маркетингової стратегії підприємства. Результати впроваджено у діяльність ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005».
記述: Розроблено проектні рішення щодо формування маркетингової стратегії ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005», обґрунтувано доцільність проведення маркетингових досліджень, а також вдосконалення рекламної діяльності та відкриття фірмової точки («кури-гриль») як визначальних інструментів маркетингової стратегії підприємства. Результати впроваджено у діяльність ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005».
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26596
Copyright owner: БАРТОШ ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА
Content type: Master Thesis
出現コレクション:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
2.pdf261,15 kBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール