Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26596
Tytuł: ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, НА ПРИКЛАДІ ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005»
Inne tytuły: Formation of the marketing strategy of the enterprise, for example, LLC «UKRPOL-2005»
Authors: БАРТОШ, ОЛЬГА
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: БАРТОШ О.М. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, НА ПРИКЛАДІ ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005» автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування“/ О.М. БАРТОШ — Тернопіль: ТНТУ, — 2018
Data wydania: 24-gru-2018
Data archiwizacji: 26-gru-2018
Date of entry: 24-gru-2018
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопіль
Promotor: Зяйлик, Марія
UDC: 339.378
339.378
Słowa kluczowe: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
Abstract: Розроблено проектні рішення щодо формування маркетингової стратегії ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005», обґрунтувано доцільність проведення маркетингових досліджень, а також вдосконалення рекламної діяльності та відкриття фірмової точки («кури-гриль») як визначальних інструментів маркетингової стратегії підприємства. Результати впроваджено у діяльність ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005».
Opis: Розроблено проектні рішення щодо формування маркетингової стратегії ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005», обґрунтувано доцільність проведення маркетингових досліджень, а також вдосконалення рекламної діяльності та відкриття фірмової точки («кури-гриль») як визначальних інструментів маркетингової стратегії підприємства. Результати впроваджено у діяльність ТзОВ «УКРПОЛЬ-2005».
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26596
Właściciel praw autorskich: БАРТОШ ОЛЬГА МИХАЙЛІВНА
Typ zawartości: Master Thesis
Występuje w kolekcjach:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
2.pdf261,15 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora