Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26509
Title: Формування стратегії збуту товарів споживчого призначення (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)
Authors: Бронецький, Віталій Михайлович
Bibliographic description (Ukraine): Бронецький В.М. Формування стратегії збуту товарів споживчого призначення (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/В.М. Бронецький. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 12 с.
Issue Date: Dec-2018
Publisher: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль ТНТУ ім І. Пулюя
Supervisor: Фалович, Володимир Андрійович
Committee members: Винник, Тетяна Михайлівна
UDC: 339.13
Keywords: 075
маркетинг
Master Thesis
комплекс маркетингу,
стимулювання збуту
маркетингова політика розподілу,
Abstract: українською: Бронецький В.М. Формування стратегії збуту товарів споживчого призначення (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод») – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. Проаналізовано теоретичні засади організації маркетингової збутової політики, досліджено ефективність інструментів збуту ПрАТ «Тернопільський молокозавод», вплив факторів бізнес-середовища на ефективність маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано оптимальні канали збуту продукції підприємства, визначено економічну ефективність запропонованих заходів
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26509
Content type: Thesis Abstract
Appears in Collections:075 — маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aвтореферат Бронецький.pdf111,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools