Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26509
Tytuł: Формування стратегії збуту товарів споживчого призначення (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)
Authors: Бронецький, Віталій Михайлович
Cytat: Бронецький В.М. Формування стратегії збуту товарів споживчого призначення (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/В.М. Бронецький. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 12 с.
Data wydania: gru-2018
Date of entry: 22-gru-2018
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопіль ТНТУ ім І. Пулюя
Promotor: Фалович, Володимир Андрійович
Członkowie Komitetu: Винник, Тетяна Михайлівна
UDC: 339.13
Słowa kluczowe: 075
маркетинг
Master Thesis
комплекс маркетингу,
стимулювання збуту
маркетингова політика розподілу,
Abstract: українською: Бронецький В.М. Формування стратегії збуту товарів споживчого призначення (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод») – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. Проаналізовано теоретичні засади організації маркетингової збутової політики, досліджено ефективність інструментів збуту ПрАТ «Тернопільський молокозавод», вплив факторів бізнес-середовища на ефективність маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано оптимальні канали збуту продукції підприємства, визначено економічну ефективність запропонованих заходів
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26509
Typ zawartości: Thesis Abstract
Występuje w kolekcjach:075 — маркетинг

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Aвтореферат Бронецький.pdf111,5 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora