Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26509
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorБронецький, Віталій Михайлович-
dc.date.accessioned2018-12-22T09:50:01Z-
dc.date.available2018-12-22T09:50:01Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.citationБронецький В.М. Формування стратегії збуту товарів споживчого призначення (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод») : автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю „075 — маркетинг“/В.М. Бронецький. — Тернопіль: ТНТУ, 2018. — 12 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26509-
dc.description.abstractукраїнською: Бронецький В.М. Формування стратегії збуту товарів споживчого призначення (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод») – Рукопис. Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2018. Проаналізовано теоретичні засади організації маркетингової збутової політики, досліджено ефективність інструментів збуту ПрАТ «Тернопільський молокозавод», вплив факторів бізнес-середовища на ефективність маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано оптимальні канали збуту продукції підприємства, визначено економічну ефективність запропонованих заходівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018uk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингу,uk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectмаркетингова політика розподілу,uk_UA
dc.titleФормування стратегії збуту товарів споживчого призначення (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)uk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.contributor.committeeMemberВинник, Тетяна Михайлівна-
dc.coverage.placenameТернопіль ТНТУ ім І. Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aвтореферат Бронецький.pdf111,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора