Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26396
Tytuł: Дослідження управління комунікаційною політикою підприємства, на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»
Inne tytuły: Research of management of communication policy of the enterprise, for example of PJSC "Ternopil Dairy Plant»
Authors: Прокопчук, Андрій Богданович
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Прокопчук А.Б. Дослідження управління комунікаційною політикою підприємства, на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод» [Рукопис]: дипломна робота на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 073 / Андрій Богданович Прокопчук; ТНТУ. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 171 с.
Bibliographic description: Prokopchuk A.B. Research of management of communication policy of the enterprise, for example of PJSC "Ternopil Dairy Plant» [Manuscript]: comprehensive thesis for obtaining the qualification master's degree in 073 / Andriy Prokopchuk; TNTU. – Ternopil: IE Shpak V.B., 2018. - 171 p.
Data wydania: 20-gru-2018
Data archiwizacji: 12-gru-2018
Date of entry: 20-gru-2018
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Promotor: Оксентюк, Роман Андрійович
Członkowie Komitetu: Стойко, Ігор Іванович
UDC: 339.378
Słowa kluczowe: управління
менеджмент
комунікації
товар
реклама
стимулювання збуту
Abstract: АНОТАЦІЯ Прокопчук А.Б. Дослідження управління комунікаційною політикою підприємства, на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод» [Рукопис]: дипломна робота на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 073 / Андрій Богданович Прокопчук; ТНТУ. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 171 с. Магістерська робота: 171 с., 24 рис., 30 табл., 8 додатків, 90 літературних джерел. Об’єкт дослідження – комунікаційна політика ПрАТ «Тернопільський молокозавод». Метою роботи є вивчення теоретичних аспектів організації комунікаційної політики на підприємстві, аналіз особливостей комунікаційної політики ПрАТ «Тернопільський молокозавод» та розробка шляхів удосконалення її організації та управління. Методи дослідження − традиційні методи і прийоми економічного аналізу (табличний, графічний), економічно-математичні методи. Досліджено організацію комунікаційної політики підприємства, оцінено стан управління комунікаційною політикою, проаналізовано рекламну діяльність підприємства; розроблено заходи щодо вдосконалення управління комунікаційною політикою підприємства: проведено SWOT-аналізу, розраховано ефективність управління комунікаційною політикою, запропоновано шляхи вдосконалення організації комплексу просування продукції. Результати впроваджені в діяльність ПрАТ «Тернопільський молокозавод».
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26396
Właściciel praw autorskich: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя , 2018
Typ zawartości: Thesis Abstract
Występuje w kolekcjach:073 — менеджмент

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
Автореферат_Прокопчук.pdf339,99 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora