Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26396
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorОксентюк, Роман Андрійович-
dc.contributor.authorПрокопчук, Андрій Богданович-
dc.date.accessioned2018-12-20T11:51:00Z-
dc.date.available2018-12-20T11:51:00Z-
dc.date.issued2018-12-20-
dc.date.submitted2018-12-12-
dc.identifier.citationПрокопчук А.Б. Дослідження управління комунікаційною політикою підприємства, на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод» [Рукопис]: дипломна робота на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 073 / Андрій Богданович Прокопчук; ТНТУ. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 171 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26396-
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Прокопчук А.Б. Дослідження управління комунікаційною політикою підприємства, на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод» [Рукопис]: дипломна робота на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 073 / Андрій Богданович Прокопчук; ТНТУ. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 171 с. Магістерська робота: 171 с., 24 рис., 30 табл., 8 додатків, 90 літературних джерел. Об’єкт дослідження – комунікаційна політика ПрАТ «Тернопільський молокозавод». Метою роботи є вивчення теоретичних аспектів організації комунікаційної політики на підприємстві, аналіз особливостей комунікаційної політики ПрАТ «Тернопільський молокозавод» та розробка шляхів удосконалення її організації та управління. Методи дослідження − традиційні методи і прийоми економічного аналізу (табличний, графічний), економічно-математичні методи. Досліджено організацію комунікаційної політики підприємства, оцінено стан управління комунікаційною політикою, проаналізовано рекламну діяльність підприємства; розроблено заходи щодо вдосконалення управління комунікаційною політикою підприємства: проведено SWOT-аналізу, розраховано ефективність управління комунікаційною політикою, запропоновано шляхи вдосконалення організації комплексу просування продукції. Результати впроваджені в діяльність ПрАТ «Тернопільський молокозавод».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.titleДослідження управління комунікаційною політикою підприємства, на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»uk_UA
dc.title.alternativeResearch of management of communication policy of the enterprise, for example of PJSC "Ternopil Dairy Plant»uk_UA
dc.typeThesis Abstractuk_UA
dc.rights.holderТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя , 2018uk_UA
dc.contributor.committeeMemberСтойко, Ігор Іванович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.378uk_UA
dc.identifier.citationenProkopchuk A.B. Research of management of communication policy of the enterprise, for example of PJSC "Ternopil Dairy Plant» [Manuscript]: comprehensive thesis for obtaining the qualification master's degree in 073 / Andriy Prokopchuk; TNTU. – Ternopil: IE Shpak V.B., 2018. - 171 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат_Прокопчук.pdf339,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора