Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26396
Title: ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА, НА ПРИКЛАДІ ПРАТ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»
Other Titles: Research of management of communication policy of the enterprise, for example of PJSC "Ternopil Dairy Plant»
Authors: Прокопчук, Андрій Богданович
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Прокопчук А.Б. Дослідження управління комунікаційною політикою підприємства, на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод» [Рукопис]: дипломна робота на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 073 / Андрій Богданович Прокопчук; ТНТУ. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 171 с.
Bibliographic description (International): Prokopchuk A.B. Research of management of communication policy of the enterprise, for example of PJSC "Ternopil Dairy Plant» [Manuscript]: comprehensive thesis for obtaining the qualification master's degree in 073 / Andriy Prokopchuk; TNTU. – Ternopil: IE Shpak V.B., 2018. - 171 p.
Issue Date: 20-Dec-2018
Submitted date: 12-Dec-2018
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Оксентюк, Роман Андрійович
Committee members: Стойко, Ігор Іванович
UDC: 339.378
Keywords: управління
менеджмент
комунікації
товар
реклама
стимулювання збуту
Abstract: АНОТАЦІЯ Прокопчук А.Б. Дослідження управління комунікаційною політикою підприємства, на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод» [Рукопис]: дипломна робота на здобуття кваліфікації магістра за спеціальністю 073 / Андрій Богданович Прокопчук; ТНТУ. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 171 с. Магістерська робота: 171 с., 24 рис., 30 табл., 8 додатків, 90 літературних джерел. Об’єкт дослідження – комунікаційна політика ПрАТ «Тернопільський молокозавод». Метою роботи є вивчення теоретичних аспектів організації комунікаційної політики на підприємстві, аналіз особливостей комунікаційної політики ПрАТ «Тернопільський молокозавод» та розробка шляхів удосконалення її організації та управління. Методи дослідження − традиційні методи і прийоми економічного аналізу (табличний, графічний), економічно-математичні методи. Досліджено організацію комунікаційної політики підприємства, оцінено стан управління комунікаційною політикою, проаналізовано рекламну діяльність підприємства; розроблено заходи щодо вдосконалення управління комунікаційною політикою підприємства: проведено SWOT-аналізу, розраховано ефективність управління комунікаційною політикою, запропоновано шляхи вдосконалення організації комплексу просування продукції. Результати впроваджені в діяльність ПрАТ «Тернопільський молокозавод».
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26396
Copyright owner: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя , 2018
Content type: Thesis Abstract
Appears in Collections:073 — менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Автореферат_Прокопчук.pdf339,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools