Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25177

Tytuł: Ярмарки як елемент ринкової інфраструктури
Inne tytuły: Fairs as an element of market infrastructure
Authors: Долинська, А.
Dolynska, A.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University
Cytat: Долинська А. Ярмарки як елемент ринкової інфраструктури / Долинська А. // Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 26-27 квітня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 2. — С. 23–24. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Dolynska A. (2018) Yarmarky yak element rynkovoi infrastruktury [Fairs as an element of market infrastructure]. Zbirnyk tez Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 26-27 April 2018), vol. 2, pp. 23-24 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2), 2018
Konferencja/wydarzenie: Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/kolekcja: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Tom: 2
Data wydania: 26-kwi-2018
Date of entry: 6-cze-2018
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 26-27 квітня 2018 року
26-27 April 2018
UDC: 338.46
Słowa kluczowe: ярмарок
ярмаркова торгівля
fair
fairs trade
Strony: 2
Zakres stron: 23-24
Główna strona: 23
Strona końcowa: 24
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25177
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
Związane URL literatura: https://studme.com.ua/19531117/marketing/vystavochno-yarmarochnaya_deyatelnost_kak_forma_marketingovyh_kommunikatsiy.htm
Wykaz piśmiennictwa: 1. Апопій В.В. Організація торгівлі: підручник для студ. вищ. навч. закл. / В.В.Апопій [та ін.]; за ред. В.В. Апопія / - ЦУЛ: 2005. – 606 с.
2. Виставково-ярмаркова діяльність як форма маркетингових комунікацій [Електронний ресурс].-Режим доступу: https://studme.com.ua/19531117/marketing/vystavochno-yarmarochnaya_deyatelnost_kak_forma_marketingovyh_kommunikatsiy.htm
References: 1. Apopii V.V. Orhanizatsiia torhivli: pidruchnyk dlia stud. vyshch. navch. zakl., V.V.Apopii [and other]; ed. V.V. Apopiia, TsUL: 2005, 606 p.
2. Vystavkovo-yarmarkova diialnist yak forma marketynhovykh komunikatsii [Electronic resource].-Access mode: https://studme.com.ua/19531117/marketing/vystavochno-yarmarochnaya_deyatelnost_kak_forma_marketingovyh_kommunikatsiy.htm
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2018)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi