Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25177

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДолинська, А.
dc.contributor.authorDolynska, A.
dc.coverage.temporal26-27 квітня 2018 року
dc.coverage.temporal26-27 April 2018
dc.date.accessioned2018-06-06T12:55:02Z-
dc.date.available2018-06-06T12:55:02Z-
dc.date.created2018-04-26
dc.date.issued2018-04-26
dc.identifier.citationДолинська А. Ярмарки як елемент ринкової інфраструктури / Долинська А. // Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 26-27 квітня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 2. — С. 23–24. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25177-
dc.format.extent23-24
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofЗбірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2), 2018
dc.relation.urihttps://studme.com.ua/19531117/marketing/vystavochno-yarmarochnaya_deyatelnost_kak_forma_marketingovyh_kommunikatsiy.htm
dc.subjectярмарок
dc.subjectярмаркова торгівля
dc.subjectfair
dc.subjectfairs trade
dc.titleЯрмарки як елемент ринкової інфраструктури
dc.title.alternativeFairs as an element of market infrastructure
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc338.46
dc.relation.references1. Апопій В.В. Організація торгівлі: підручник для студ. вищ. навч. закл. / В.В.Апопій [та ін.]; за ред. В.В. Апопія / - ЦУЛ: 2005. – 606 с.
dc.relation.references2. Виставково-ярмаркова діяльність як форма маркетингових комунікацій [Електронний ресурс].-Режим доступу: https://studme.com.ua/19531117/marketing/vystavochno-yarmarochnaya_deyatelnost_kak_forma_marketingovyh_kommunikatsiy.htm
dc.relation.referencesen1. Apopii V.V. Orhanizatsiia torhivli: pidruchnyk dlia stud. vyshch. navch. zakl., V.V.Apopii [and other]; ed. V.V. Apopiia, TsUL: 2005, 606 p.
dc.relation.referencesen2. Vystavkovo-yarmarkova diialnist yak forma marketynhovykh komunikatsii [Electronic resource].-Access mode: https://studme.com.ua/19531117/marketing/vystavochno-yarmarochnaya_deyatelnost_kak_forma_marketingovyh_kommunikatsiy.htm
dc.identifier.citationenDolynska A. (2018) Yarmarky yak element rynkovoi infrastruktury [Fairs as an element of market infrastructure]. Zbirnyk tez Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 26-27 April 2018), vol. 2, pp. 23-24 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pul'uj National Technical University
dc.citation.journalTitleЗбірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.citation.volume2
dc.citation.spage23
dc.citation.epage24
dc.citation.conferenceМіжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Розташовується у зібраннях:Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.