Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25177

Title: Ярмарки як елемент ринкової інфраструктури
Other Titles: Fairs as an element of market infrastructure
Authors: Долинська, А.
Dolynska, A.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University
Bibliographic description (Ukraine): Долинська А. Ярмарки як елемент ринкової інфраструктури / Долинська А. // Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 26-27 квітня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 2. — С. 23–24. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Dolynska A. (2018) Yarmarky yak element rynkovoi infrastruktury [Fairs as an element of market infrastructure]. Zbirnyk tez Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 26-27 April 2018), vol. 2, pp. 23-24 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2), 2018
Conference/Event: Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Issue Date: 26-ápr-2018
Date of entry: 6-jún-2018
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 26-27 квітня 2018 року
26-27 April 2018
UDC: 338.46
Keywords: ярмарок
ярмаркова торгівля
fair
fairs trade
Number of pages: 2
Page range: 23-24
Start page: 23
End page: 24
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25177
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
URL for reference material: https://studme.com.ua/19531117/marketing/vystavochno-yarmarochnaya_deyatelnost_kak_forma_marketingovyh_kommunikatsiy.htm
References (Ukraine): 1. Апопій В.В. Організація торгівлі: підручник для студ. вищ. навч. закл. / В.В.Апопій [та ін.]; за ред. В.В. Апопія / - ЦУЛ: 2005. – 606 с.
2. Виставково-ярмаркова діяльність як форма маркетингових комунікацій [Електронний ресурс].-Режим доступу: https://studme.com.ua/19531117/marketing/vystavochno-yarmarochnaya_deyatelnost_kak_forma_marketingovyh_kommunikatsiy.htm
References (International): 1. Apopii V.V. Orhanizatsiia torhivli: pidruchnyk dlia stud. vyshch. navch. zakl., V.V.Apopii [and other]; ed. V.V. Apopiia, TsUL: 2005, 606 p.
2. Vystavkovo-yarmarkova diialnist yak forma marketynhovykh komunikatsii [Electronic resource].-Access mode: https://studme.com.ua/19531117/marketing/vystavochno-yarmarochnaya_deyatelnost_kak_forma_marketingovyh_kommunikatsiy.htm
Content type: Conference Abstract
Ebben a gyűjteményben:Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2018)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!